chrisrr.thorsen Startet 8.Mars.2012 Link til dette innlegget Startet 8.Mars.2012 hei har en Grp 425 sprint så lurte jeg på om det er noen som laget solseng foran i bauen? hvilket material burde jeg bruke? Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 9.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2012 Legg ut bilde av hvordan det ser ut nå, så er det litt lettere å vurdere. På min og de fleste andre solseng-jeeper, er det et bord som legges ned med pute oppå. da er det bare å finne seg en passelig treplate og tillpasse. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
chrisrr.thorsen Svart 9.Mars.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2012 https://baatplassen.no/bildearkiv/44/44924/boot24_thumbnail_104936_4_800.jpg Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 9.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2012 du har jo sånne "kanter" der som du kan legge en plate oppå. vet ikke hvordan det er under der putene er. Ellers kan du jo fjerne luka forran og feste en svær plate derfra. Da blir den jo veldig permanent! Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.