santho96 Startet 8.Mars.2012 Link til dette innlegget Startet 8.Mars.2012 Hei! Lurer på om det er smart å kjøpe denne motoren http://www.finn.no/finn/boat/motor/object?finnkode=33624372 ? Ka dokke tror e feilen me den ? Kor mye tror dokke det vil koste å fikse den ? Nokken innspill ? Mvh: Santho96-Håper på hurtigsvar!! Sitér dette innlegget Link to post
Mizar Svart 8.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2012 Spørsmål 1: Vet ikke hvor smart det er, kommer an på motorens tilstand. Jeg synes det høres billig eller greitt ut. Dette går for å være en veldig bra motor, noe jeg kan bekrefte av egen erfaring. Jeg er blitt fortalt at man kan få 10-15000 for en slik motor hvis den er i god stand. Men det er noen år siden jeg hørte det nå. Min motor ser fortsatt ny ut. Så kanskje ripene på dekslet på den du lurer på, bør tas som en advarsel. Kanskje de avslører at denne motoren har opplevd mye rart. 2. Hva tror jeg er feil: Ha'kke peilng, men kan fortelle at min motor en periode gikk ujevnt og vibrerte veldig. Det hørtes ut som om den holdt på å riste i stykker. Så investerte jeg 3000 kr i full vedlikeholdsservice på et Yamaha verksted. Etterpå gikk den utrolig stille og pent. Så hvis motoren ikke er herpa eller helt utslitt, tipper jeg det handler om smøring og justering. Men dette kan du vel finne ut av før du kjøper motoren? Sitér dette innlegget Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-) Link to post
G-sabb Svart 8.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2012 Enig med svar over,ta sjansen,eller la vær... Sitér dette innlegget Link to post
santho96 Svart 11.Mars.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2012 selger ville ikke starte den opp, og sa den kunne regnes som en dele motor så droppet det! men takk for svar uansett :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.