Marielle1997 Startet 10.Mars.2012 Link til dette innlegget Startet 10.Mars.2012 jeg er en jente på 15 år som ønsker meg en fritidsbåt til hytten. jeg har tenkt meg en båt til under 15 000 kr, men 20 000 kr kan gå greit. ser for meg av den grunn at det blir en brukt båt. jeg har tidligere sett på summer fun og hurrycane 370. båten skal først og fremst være til å ha det gøy i. alt fra 2 sitteplasser og oppover er bra. har fra før av en 6/9.9/25 hk motor (kortstammede). jeg har tenkt å bruke 9.9 hk til jeg fyller 16 og deretter å ta på 25 hk. siden jeg har motor fra før er det bare båt jeg skal kjøpe. vil ha med styrekonsoll. noen som har forslag? Sitér dette innlegget Link to post
M4gnus Svart 11.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2012 Ei eg kjenner på din alder hadde det jævli gøy i en drommedille :) passer fint me 9,9 hk, jazzan opp til 15 om nødvendig eller for og være tøffeste jenta på vanne hiver du på en 25 ;) den blir billig og kjøre pga den er så lett, så den har ikke mye og skyve på med mindre du har full båt. men kun me deg og typen eller veninna funker det fint :) litt sikrere båt kan du jo se på GH14 går helt fint me 9,9/15 og 25.. Er helt greie, fine og billige båter! En River eller Summer kan og være tøff og ha, mer praktisk og tryggere enn en hurrycane, men hver sin smak. Disse båtene er og greiere og ha me mer folk i, bedre plass i etc. spørs och litt ka du e mest ute etter, fart, morro er de alle, plass og trygghet ;) men du får no se ka av de du likar best, bare og sende en IM elns om du trenger flere forslag! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.