Marielle1997 Startet 10.Mars.2012 Link til dette innlegget Startet 10.Mars.2012 hei, jeg er en jente på snart 15 år som skal kjøpe meg båt. jeg er båtvandt og har sett på en smart rib 330. noen som har erfaringer med denne båten? Sitér dette innlegget Link to post
Smartrib330 Svart 3.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2012 Dette er en båt som går fint i vannet og er god og kjøre. Kvaliteten er 8:10 for dreneringa gikk så jeg satt med vann opp til knærne og glidlåsen på puta gikk i stykker og det ruster noen få steder, men ellers en god båt. Sitér dette innlegget Link to post
Havgap Svart 3.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2012 Ikke det som trådstarter tok opp, men jeg så en fin rib i samme størrelse på Båter i sjøen, Walker Bay Genesis. Noen son har erfaringer? Se http://www.aram.no/Walker_Bay_Genesis/content-21.html Sitér dette innlegget Link to post
overoe Svart 4.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2012 Smart rib er rimelig båt med ok kvalitet. Selv har jeg en Gran 340 gold line som nok er noe mer solid bygget og kan ambefales. Alternativ Arimar 360 som også er solide båter, begge er noe dyrere en smartrib men tror de er lettere å selge igjen og de holder seg bedre i pris. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 4.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2012 Min sønn hadde en slik med 9.9 hk, og senere en 20 hk. Det var en veldig grei båt. Der gikk og glidelåsen på puta. Men jeg vil anbefale den båten. De var greie de som leverte den og. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.