BEG Startet 10.Januar.2005 Link til dette innlegget Startet 10.Januar.2005 Fikk utstyr for redigering av videofilmer til jul, og er i full gang med å redigere gamle videofilmer over på DVD. (forferdelig tidkrevende, men gøy). På en gammel feriefilm er jeg ikke kar om å huske stedsnavnet. Ligger rett syd for Valle (?), innenfor Jomfruland. Det er en stor flott bukt med plass til masse båter, innseiling fra syd. Har ikke kartene mine hjemme og tenkte kanskje noen klarer å hjelpe meg med dette. Om jeg ikke tar feil brukes et folkelig navn på pollen, som ikke er i overensstemmelse med kartnavnet. Noen som vet hvor jeg er?? Mvh. BEG Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
Sigurd Svart 10.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2005 Om det er like syd for Valle kan det muligens ha vært Langøykilen. Men den har innseiling fra øst. Ellers er en annen mulighet den noe mindre Skutevika på østsida av Gomø med innseiling SSØ. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 10.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2005 Hei. Skuteviken? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Enjoy Svart 10.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2005 Hei. Skuteviken? Lars H. Riktig sted, men det heter Skutevikkilen Sitér dette innlegget Link to post
BEG Svart 10.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2005 Riktig sted, men det heter Skutevikkilen Hva man kan få hjelp til her. Jada, det var navnet jeg var på jakt etter. Takk for hjelpen Mvh. BEG Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
Sigurd Svart 10.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2005 (redigert) Riktig sted, men det heter Skutevikkilen Navnet varierer med hvem du prater med av fastboende i området er min erfaring. Om det er riktig sted vet jeg ikke. Redigert: Vi trykka vist på knappen samtidig BEG. Fint at du fant fram. Redigert 11.Januar.2005 av Sigurd (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.