Jump to content

Service på Wallas i Stavanger


KSE

Recommended Posts

Hei,

Hva er problemet med wallasen din? Det er ikke hightemp switchen som har slått den ut?

Var et enkelt spørsmål, med en enkel løsning,

Har du hørt med Maritim stavanger? Vet de i arendal tok service tidligere, de sendte også inn til wallas norge.

ellers er det vel Sunwind.

Nb, kretskorta går an å fikse, hør evt med en videregående skole elektronikk linja. Har hatt fukt på kretskort tidligere i en av mine forrige båter, byttet en transistor og lakka kortet etterpå. Ble som nytt.

Link to post
Share on other sites

Det er dispalyet på kontrollenheten som er "dødt". Jeg får startet varmeren (30D) med bryteren på kontrollenheten. Begynner da å blåse kald luft. Men får ikke gjort så mye annet enn å skrue varmeren av igjen, da displayet er dødt. Via displayet skal man gjennom et meny opplegg få stilt inn ønsket temperatur etc.

 

Ja, hadde jo håpet på at kortet lot seg fikse. Takk for tipset, får se om jeg finner noen som kan se på det.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...