quantumduck Svart 7.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2015 Tja, hva mener du? heh, litt sent svar men nå er jobtråden livnet til så... mente bare at jeg så flere kat'er i færdern. men de seiler vel i egen klasse, og det har man ofte ikke i en vanlig klubbregatta. litt på siden kanskje, tur og bo-egenskaper er muligens mer interessant i denne tråden... Sitér dette innlegget Link to post
Puffen Svart 6.August.2016 Link til dette innlegget Svart 6.August.2016 (redigert) Da er de første 3 ukene i Katamarn unnagjort. Jeg gikk i mot ale mine innkjøpsprisipper vedr. båt, og bestilte usett en katamaran. Basert på magefølelse og opparbeidet erfaring med diverse motor og monohullsbåt. Resultatet er total suksess, og en særdeles fornøyd frue :-) Redigert 6.August.2016 av Puffen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 6.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2016 Kult! Synd vi ikke får se den i norge.. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Puffen Svart 7.August.2016 Link til dette innlegget Svart 7.August.2016 Det er en sm går i dagscruise oppe i Troms ! Hvalsafari o.l. Det er vel eneste 450 jeg vet om i Norge. En veldig populær båt i Adriaterhavet i hvertfall. Har utleie hver eneste uke i år fram til 20 oktober. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.