TellusTellus Startet 14.Mars.2012 Link til dette innlegget Startet 14.Mars.2012 Hei godtfolk, Jeg har den ærverdige jobben med fjerning av lakk på deler av båten til helga. Har forsøkt å finne noen som leier ut speedheater i Osloområdet, men jeg har ikke funnet noen enda. Er det noen her inne som vet hvor jeg kan få leie en speedheater? På forhånd takk. Sitér dette innlegget De syv P'er: PPPPPPP= Proper Planning and Preparation Prevents Piss Poor Performance Nå med båtførerbevis Link to post
Lazyjack Svart 14.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2012 Vet ikke men du trenger jo ikke noe annet enn en varmluftpistol og skarpe for å fjerne lakk eller maling. Sitér dette innlegget Link to post
Ph46 Svart 14.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2012 Hør med Bjarne på Trebåten v/Nesset Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 14.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2012 Kan desverre ikke hjelpe deg en speedheater er fantastisk og kan ikke sammenlignes med varmluftpistol. Hvis hukkomelsen er rett kan man lese mere om den på gamletrehus.no og de selger dn og tror jeg Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Sofaseileren Svart 14.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2012 Kan bare bekrefte det Ph46 sier: Bjarne på trebåten v/Nesset leier ut relativt rimelig. Mener det er han som har agenturet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.