Jump to content

hvem har utleie henger til 22ft sjekte i Kristiansand?


tromøy 22

Recommended Posts

Hei, er på jakt etter en stor henger til å dra sjekta hjem for en skikkelig vårpuss. Leide den største hengeren jeg fant i fjor, den skulle ta 24 ft, men feste på den ene demperen knakk når krana satt båten ned.. Forøvrig en tredal som jeg trodde var topp kvalitet.. Setter pris på om noen har tips om et utleiested eller noen private som vil låne ut henger i et par dager mot god betaling..

Link to post
Share on other sites

Hvis ikke du må ha båten hjem er Krana i Alsviga på Flekkerøy billig. Er du medlem i Flekkerøy Båtforening koster dette kun 400,-( 600,- for ikke medlemmer, men melder du deg inn koster det totalt 500,- da medlemskap kun koster kr 100)- inklusive tilgang på strøm, vann & høytrykkspyler.

 

Det er desverre få lovlige hengere som er tilpasset sjekteskrog.

Link to post
Share on other sites

Er det ikke like greit og satse på en lastebil med kran heller, enn å kjøre med ei tung sjekte på henger langs den svingete Langenesveien. Naturligvis noe dyrere, men allikevel en rask og sikker transportmåte. De fleste som driver med slik båttransport har vel også god tid nå før sessongen starter for fullt?

Link to post
Share on other sites

det er ingen problem å kjøre en henger bare en får stor nok.. har stor bil så det er ikke noe problem, men tror jeg skal prate med naboen som kjører lastebil om det er sjans for han kan hente og bringe, ser ikke ut som noen har en slik henger, men det var verdt et forsøk... takk for tips iallfall...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...