tromøy 22 Startet 15.Mars.2012 Del på Facebook Startet 15.Mars.2012 Hei, er på jakt etter en stor henger til å dra sjekta hjem for en skikkelig vårpuss. Leide den største hengeren jeg fant i fjor, den skulle ta 24 ft, men feste på den ene demperen knakk når krana satt båten ned.. Forøvrig en tredal som jeg trodde var topp kvalitet.. Setter pris på om noen har tips om et utleiested eller noen private som vil låne ut henger i et par dager mot god betaling.. Sitér dette innlegget Link to post
sandman1 Svart 15.Mars.2012 Del på Facebook Svart 15.Mars.2012 tror de har(hadde?) ved Texacoen ved trekanten i Vågsbygd? (om ikke det var den du fikk til å knele). Sitér dette innlegget KnutS "It's dark and we're wearing sunglasses" Link to post
tromøy 22 Svart 15.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mars.2012 jo det var jo den.. spurte han i disken om han han trodde den tålte et godt tonn, og det var ingen problem.... de hadde hatt større båter på, må ha vært en dårlig sveis Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 16.Mars.2012 Del på Facebook Svart 16.Mars.2012 Hvis ikke du må ha båten hjem er Krana i Alsviga på Flekkerøy billig. Er du medlem i Flekkerøy Båtforening koster dette kun 400,-( 600,- for ikke medlemmer, men melder du deg inn koster det totalt 500,- da medlemskap kun koster kr 100)- inklusive tilgang på strøm, vann & høytrykkspyler. Det er desverre få lovlige hengere som er tilpasset sjekteskrog. Sitér dette innlegget Link to post
tromøy 22 Svart 16.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mars.2012 takk for tips men har kran i søgne som jeg kan ta opp med gratis... han jeg kjøpte båten av hadde en tredal med 3 sett hjul som var ypperlig i passform men virker ikke som det finnes så store utleie hengere Sitér dette innlegget Link to post
ravddo Svart 16.Mars.2012 Del på Facebook Svart 16.Mars.2012 Hvor skal du kjøre fra-til? Sitér dette innlegget www.teamzephyr.blogspot.com Link to post
tromøy 22 Svart 16.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mars.2012 søgne-bråvann.... Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 17.Mars.2012 Del på Facebook Svart 17.Mars.2012 Er det ikke like greit og satse på en lastebil med kran heller, enn å kjøre med ei tung sjekte på henger langs den svingete Langenesveien. Naturligvis noe dyrere, men allikevel en rask og sikker transportmåte. De fleste som driver med slik båttransport har vel også god tid nå før sessongen starter for fullt? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 17.Mars.2012 Del på Facebook Svart 17.Mars.2012 Hva med å kjøre båten til Auglandsbukta og få en lastebil til å ta den derfra blir et kort strekk Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
eysteind Svart 17.Mars.2012 Del på Facebook Svart 17.Mars.2012 Dersom du har tilgang til kran, så er kan du jo bruke en vanlig bilhenger. Et par kraftige stropper, så ligger båten fint! Sitér dette innlegget Link to post
tromøy 22 Svart 17.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mars.2012 det er ingen problem å kjøre en henger bare en får stor nok.. har stor bil så det er ikke noe problem, men tror jeg skal prate med naboen som kjører lastebil om det er sjans for han kan hente og bringe, ser ikke ut som noen har en slik henger, men det var verdt et forsøk... takk for tips iallfall... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.