Tore_L Startet 11.Januar.2005 Link til dette innlegget Startet 11.Januar.2005 Jeg har akkurat fått SEILmagasinet nr 10/2004 i postkassen. Den inneholdt den store SEILbåtkatalogen for 2005, som er en flere hundre siders fantastisk oversikt over alle av markedets seilbåter, GPS'er, kartplottere, kartprogrammer, radarer, etc., etc. Det er den mest fullstendige oversikten over alt slags utstyr jeg har sett. Ifølge Seilmagasinet kommer den snart i løssalg hos Narvesen. Sitér dette innlegget Link to post
Barsk IV Svart 11.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2005 Ikke enig, de har fjernet alle sidene om tidligere modeller. For de av oss som synes ny båt er for dyrt..... mvh Barsk II Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 11.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2005 Ikke enig, de har fjernet alle sidene om tidligere modeller. For de av oss som synes ny båt er for dyrt..... mvh Barsk II Enig. Men med den kvaliteten disse sidene hadde ( spes med tanke på prisgrunnlaget de benytter, som er statistikk over UTROPSPRISER på Finn.no, ) er det kanskje like greit. Forresten er prisene fortsatt med.., og tekniske data.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Morten_L Svart 11.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2005 Vi som er abonnenter har jo fremdeles tilgang til info om både de "gamle" og dy nye båtene på www.seilmagasinet.no Morten Sitér dette innlegget Link to post
GeirKS Svart 11.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2005 Ble litt snurt jeg også, men bruktbåtene er jo de stort sett de samme og de har også de samme omtalene alle de foregående årene, som står i bokhylla. Så årets utgave var ikke så verst alikevel. La umiddlbart merke til en feil i radarartikkelen, hvor et Furuno radar-display omtales som gammeldags rasterscan, mens bildet nær bildeteksten viser en LCD skjerm. Teksten var åpenbart tenkt det store bakgrunnsbildet. Geir Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 12.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2005 Har ennå ikke fått min utgave, Vi får se hvor lang tid en trenger til "det sydlige vestland" Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.