Somme Startet 17.Mars.2012 Link til dette innlegget Startet 17.Mars.2012 Hei, holder på med siste finpuss på min Fjordwing 19HT. Når jeg kjøpte den var jeg klar over at det var råte i treverket i gulv og innredning. Har nå lagt teak i gulvet, men mangler innredningen. Hva bør brukes her ? er veldig simpel innredning (3 benker) Planen var å få taki noen plater som kan grunnes å oljes for å få litt pen finnish. Men til min store overaskelse så er der jo mye å velge i :P. Hva vill dere som har efraring i dette felte brukt? hvor får jeg eventuelt taki rett sort matrial? Mvh Somme Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 17.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2012 Marint finer er jo en løsning kanskje Sitér dette innlegget Link to post
Somme Svart 18.Mars.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2012 Er dette noe alla kryssfiner ? Sitér dette innlegget Link to post
Kristian_H Svart 18.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2012 Hva med mahogny eller teak finer, kjøpte dette hos billingstad trevare utenfor oslo, utrolig god kvalitet. Sitér dette innlegget Link to post
Somme Svart 3.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2012 Tenkte helt enkelt, plater som pusses ned å lakkes/oljes, skal brukes til noen benker i hovedsak. Holder til i stavanger så oslo ble litt lang tur for noe så simpelt :P Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.