Hebbe Svart 11.Januar.2005 Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 Ønsker deg lilykke med den nye båten, tenker det blir gøy å ta fatt på hjemturen med den. Gleder meg til å se bilde av den... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
KOB Svart 11.Januar.2005 Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 (redigert) Gratulerer med ny flott båt, Worse. Gleder meg til å se bilder av båten samt beskrivelse og bilder fra turen, En riktig god båtsommer ønskes deg og dine Redigert 11.Januar.2005 av KOB (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Baltic Svart 11.Januar.2005 Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 Gå til baatnett.no og se på ref. 18069. Flott skute! Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 11.Januar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 Grattis, Worse! Kjusa deg! Da blir vel Viksunden lagt ut for salg med det første? Korrekt. Venter vel til våren men kommer det noen med litt mer enn hundre laken, så er det greit. Gratulerer SÅ mye! Det er en fin båt, og trefot syken kurert for noen år!?? Det spørs! Mye vil ha mer ... her er det 39 1/2 fot, så det holder vel en stund... For oss som ikke er så kjent med båten, noen som har en link til et bilde??? Er nyskjerrig :-) Her er en som likner Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Skipper Worse Svart 11.Januar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 Gå til baatnett.no og se på ref. 18069. Flott skute! Enig, Fairline 36 Sedan er stilig, men jeg har kjøpt Turbo -- samme skrog, men akterkabin. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
John_Kr Svart 11.Januar.2005 Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 Gratulerer med ny flott båt, Skipper_Worse. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Scand_550 Svart 11.Januar.2005 Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 Grattis.. Kjempe fin båt da gitt Sitér dette innlegget Link to post
Intruder Svart 11.Januar.2005 Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 Gratulerer så mye med knallflott båt. .....en dag...................... misunnelig??? neida!!!! Intruder Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 11.Januar.2005 Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 Du verden hva har du foret kvinden din med?? send oppskrift, og gratulerer såå mye med flott skute Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Skipper Worse Svart 11.Januar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 Du verden hva har du foret kvinden din med?? send oppskrift, Vitaminrik kost, og mye oppmerksomhet!! Ydmyk opptreden og gir henne alltid rett!! ... tro på det den som vil. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Victora III Svart 11.Januar.2005 Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 Grattis med ny båt. Bare å glede seg til tidlig vår - det ser bra ut så langt! Sitér dette innlegget Link to post
Platt Svart 11.Januar.2005 Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 Bare å hive seg på og gratulere med flott ny båt Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 11.Januar.2005 Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 Fairline Turbo 36 GRATULERER!! Det er Båten sin det. Nå ble jeg misunnelig. 36 ekte store romslige fot! Du verden.... Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 11.Januar.2005 Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 Dæærsken!! Gratulerer!! - og ta nå godt vare på quinden - også i fremtiden - for det fortjener hun virkelig! God tur hjem med skuta! Sitér dette innlegget Link to post
Ancas Svart 11.Januar.2005 Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 (redigert) Gratulerer med kjempefin båt, hva skal man med hytte/feriehus når man eier en slik flott båt. Blir litt liten min båt i forhold til denne gitt ..... Redigert 11.Januar.2005 av Ancas (see edit history) Sitér dette innlegget CastelloMarine 533HT- 40/50HK Yamaha yeto 2Takt !! Link to post
Skipper Worse Svart 11.Januar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 (redigert) sjekke båten i kveld ... snakk on 70 MPH vind, så får plukke denne opp etterpå,.... har fått beskjed fra havnesjefen (tilstede 8 - 17;30) om at den store blåsen min på 60 Cm explopinadøderte med et stort smell tildigere i dag.... har blitt erstattet med et par andre fendere og ett bildekk .... så nå har jeg "bare" 7 fendere på Styrbord side... Her er det bare å krysse fingerene, gjøre korsets tegn, folde hendende, falle på kne og be til Høyere Makter om å bli sett til i nåde.... Min liste over utstyr til turen fra Stavanger til Bergen er (tentativt) følgende: Div. verktøy, voltmeter, ledninger, kabelsko/tang, sølvtape (don't leave home without it) Redningsvester -- automatiske oppblåsere Håndholdt VHF (i tillegg til fastmontert) Signalraketter (som man håper å ikke få bruk for) GPS (Garmin 12) i tillegg til fastmontert, rikelig med batterier Sjøkart, kurslinjal, parallellforskyvere Ekstra dieselfiltre Et par nye 10 m. fortøyningstau og et par strekkavlastere Kjeledress og varmedress Noe mer jeg skulle trenge? Tja, om ingen presenterer det her, så finner jeg det vel ut når jeg ser at det mangler ... 12V ladeledning til mobiltelefonen er en gjenganger i så måte. For ikke å snakke om brillene og/eller kontaktlinsene. En av delene pleier alltid å mangle. Håper at jeg i så fall husker kikkerten. Oppdaget selvsagt nå at sjøkart nr. 16 ikke dekker lenger innover enn Finnøy. Får gå rundt Sjernarøy etter NAF Veibok eller kanskje en 7. sans, da. Redigert 11.Januar.2005 av Skipper_Worse (see edit history) Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Skipper Worse Svart 11.Januar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 Gratulerer med kjempefin båt, hva skal man med hytte/feriehus når man eier en slik flott båt. Blir litt liten min i forhold gitt ..... Det mest perverse med det, er at båtgleden sett i forhold til vedlikeholdskroner og tid til faktisk å være i båten (f#¤@§, den skal jo betales!) har et betydelig mer harmonisk forhold til hevrandre med mindre båt. Som du kan ta hjem i hagen og kose deg med om vinteren. Som ikke veier mer enn at når vinden tar tak under fortøyning, så drar du den lett til deg.... Regner med at det ikke går lang tid før jeg savner det, nei! Hjertelig takk for alle gratulasjoner! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Enjoy Svart 11.Januar.2005 Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 Gratulerer med kjempefin båt, hva skal man med hytte/feriehus og HUS når man eier en slik flott båt. Blir litt liten min båt i forhold til denne gitt ..... bare en liten rettelse Sitér dette innlegget Link to post
Divemaster Svart 11.Januar.2005 Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 Her er det bare å krysse fingerene, gjøre korsets tegn, folde hendende, falle på kne og be til Høyere Makter om å bli sett til i nåde.... Min liste over utstyr til turen fra Stavanger til Bergen er (tentativt) følgende: ..................... Noe mer jeg skulle trenge? Oppdaget selvsagt nå at sjøkart nr. 16 ikke dekker lenger innover enn Finnøy. Får gå rundt Sjernarøy etter NAF Veibok eller kanskje en 7. sans, da. Yupp.... 4M 10 cm tidevannsforskjell i dag, så springflo (vistnok) + opp til 90 MPH i kastene..... Båten OK i kveld men selvsagt litt bekymret.. Annet for turen.... som ikke er veldig lang i forhold tol farten du kan holde.... WD 40 Assorterte Slangeklemmer Trekiler for de store skroggjennomføringene Kart No 17... . Kasteline med "Monkeyfist" Fyrstikker (koking av kaffevann) Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
aqad Svart 11.Januar.2005 Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 sølvtape (don't leave home without it) Ville hatt med selvulkendes tape også (don't leave "brygga" without it) Grei å ha hvis en slange eller noe skulle ryke. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 11.Januar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 Yupp.... 4M 10 cm tidevannsforskjell i dag, så springflo (vistnok) + opp til 90 MPH i kastene..... Det må være Al-Qaeda som står bak. Været er jo ren og skjær god gammeldags terror! Vi må forlange at regjeringen gjør noe med dette, ellers får de gå av! Begynt å blåse her også, nå ... rolig foreløpig, naturligvis, en frisk bris+ kanskje; men vi vet jo hva som er i vente. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Suzuki Svart 11.Januar.2005 Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 Det må være Al-Qaeda som står bak. Været er jo ren og skjær god gammeldags terror! Vi må forlange at regjeringen gjør noe med dette, ellers får de gå av! Klistremerke observert på diger US bil, type FORD EXCURSION, SUBURBAN, HUMMER m.fl; I AM CHANGINGTHE CLIMATE, ASK ME HOW.. Morsom egentlig... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Brutus Svart 11.Januar.2005 Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 Jassså, 36 fot Fairline. Da skiftes det vel til en mer kondisjonert hjemmehavn for mennesker fra møblerte hjem, kanskje til: YCM Gratulerer med ny og fin båt. Sitér dette innlegget Link to post
Divemaster Svart 11.Januar.2005 Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 Det må være Al-Qaeda som står bak. Været er jo ren og skjær god gammeldags terror! Vi må forlange at regjeringen gjør noe med dette, ellers får de gå av! Begynt å blåse her også, nå ... rolig foreløpig, naturligvis, en frisk bris+ kanskje; men vi vet jo hva som er i vente. Nå målt rett over 100 MPH ( 45m/s) på Hebridene, og har retning rett øst.... svinger nedover mot Skagerak i morgen og treffer nordspissen av Danmark.... forhåpentligvis vil du ikke føle for mye av dette på Vestlandet mot helgen når du skal hente båten.... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
LALUNA II Svart 11.Januar.2005 Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 Ja da begynner vinden å ta seg opp her ved "Palmekysten" blåser friskt rundt hjørnene her nå Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.