Jump to content

Kjøper vi allerede defekte batterier?


FOX

Recommended Posts

Jevnt over er biltema batteriene bra.

Dessverre er det slik at noen blir stående i butikken for lenge.

Ta kopi av kvitteringen så har du 3 og 4 års garanti alt etter hvilket batteri du kjøper :thumbsup:

Har selv har flere biltema batterier både i båt og bil, uten å kunne utsette noe på dem etter flere års bruk.

En god regel er å altid lade opp batteriene før bruk uansett hvor dem blir kjøpt.

Link to post
Share on other sites

....En god regel er å altid lade opp batteriene før bruk uansett hvor dem blir kjøpt.

 

Tiltredes!

Måler man også spenningen til 12,7V før man handler, og gir dem en runde med dertil egnet lader

før man tar dem i bruk, burde man vel være rimelig trygg, uavhengig hvor man kjøper dem!

Link to post
Share on other sites

Siden det var jeg som startet denne tråden prøver jeg med dette å avslutte den. Min entensjon med dette var KUN å fortelle om MIN erfaring. Jeg har brukt mye tid på å lese og prøve å forstå endel av innleggene. Jeg har forstått at som forholdvis ferskt medlem på BP, (ca. 2,5 år), skal man være varsom med å "stikke nesa fram". Det virker nesten som at Janteloven gjelder her, litt fritt: "Du skal ikke tro at du er noe".

JEG har i den tiden jeg vært på PB lest 100-vis, om ikke 1000-vis av tråder og innlegg og har lært veldig mye, bla. fra andres erfaringer, dette på tross av at i mitt liv har det alltid vært båt. (Jeg er nå 65 år og vi har drevet med båtferie siden 1980). JEG blir aldri for gammel for å lære noe nytt!

Så er det vel slik at det er lurt å sette seg grundig inn i trådstarters spørsmål eller problem FØR man

lager et innlegg.

Om man er helt sikker på at brillene er riktige kan det allikevel være lurt å få en annen til å lese opp trådstarters innlegg. Om det fremdeles er uklare ting må man få tak en person som kan forklare. Om du fortsatt ikke forstår får du heller holde deg i ro

Dette blir da mitt siste innlegg.

TAKK FOR MEG !

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...