LINO Startet 19.Mars.2012 Del på Facebook Startet 19.Mars.2012 Heisan, Har gått til anskaffelse av en 48fts båt, og siden jeg ikke har hatt så stor båt før, lurer jeg på om det er noen der ute som har god input på hvor det er gunstig å forsikre båten. Er på jakt etter selskaper som gir gode priser, men hvor man også har efaring med at man får greie oppgjør og ikke må kjempe med rettsvesnet i flere år for å få ut det man har krav på. Noe gode forslag? Mvh, Erling Reinemo Sitér dette innlegget Mvh, Erling Reinemo Link to post
Sjeldenutpå Svart 19.Mars.2012 Del på Facebook Svart 19.Mars.2012 Usikker på om størrelse betyr noe. Mitt inntrykk er at ønsket kaskoverdi er gjer mest betydning. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Kristian_H Svart 19.Mars.2012 Del på Facebook Svart 19.Mars.2012 så lenge den er under 50 fot så er det kaskoverdi som har noe å si, viktig å sjekke dette med dekning på eldre båter, Pantaenius er ikke den billigste men er blant de som har best dekning. Jeg skal sjekke rundt på båtmessa og har planer om å bytte til Pantaenius grunnet den gode dekkningen. Sitér dette innlegget Link to post
Luigi Svart 19.Mars.2012 Del på Facebook Svart 19.Mars.2012 Jeg har etter mange undersøkelser og vurderinger gått over til Atlantica. De er oppegående og responderer bra etter min vurdering. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.