Jump to content

Hvor kjøpe lengre hydraulikk slanger fra tilt pumpen?


Moyja

Recommended Posts

For de litt mindre utakknemlige medlemmene som ikke anser tråden som død, fikk jeg laget slanger hos et lokalt verksted som spesialiserer seg på bremser til bil og mc.

 

Ang. flytting av pumpe, så er det fort gjort å overse de enkleste tiltakene, så jeg syntes ikke forslaget var som dumt.

Link to post
Share on other sites

Ditt lokale mekaniske verksted har kanskje utstyr for å presse slangekoblinger. Enten dette er et traktorverksted eller om de reparerer fiskebåter eller hva det måtte være. Og har de ikke slikt utstyr selv vet de helt sikker hvem andre i nærheten som har. Det er bare å ringe å spørre, verre er det ikke selv om du bor utenfor de store byene.

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

 

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Link to post
Share on other sites

Tess ????? hvor hva ???? DET er IKKE alle som bor i Oslo gryta

 

Om du tar noen mål og knipser bilde av endene på slangen er det flere som sender slanger i posten. Vil tippe du har fiberarmerte pvc slanger så det skulle være en lek.

 

Jeg vil anbefale deg og bytte slanene i hellengde i stedet for å skjøte på 10 cm. Det blir bare en haug med jern dem siste 15 cm'ene og ikke bøybart.

 

Lykke til.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...