Moyja Startet 20.Mars.2012 Del på Facebook Startet 20.Mars.2012 Er det noen som vet hvor jeg kan få laget hydraulikk slanger eller kjøpt deler for og lage nye slanger ?? De orginale er 10cm for korte Dette er et VP DPS-M drev (SX drev) Sitér dette innlegget Link to post
taunus Svart 20.Mars.2012 Del på Facebook Svart 20.Mars.2012 Flytt pumpen. Sitér dette innlegget Link to post
Portofino53 Svart 20.Mars.2012 Del på Facebook Svart 20.Mars.2012 Tess eller Wurth lager hydraulikk slanger etter mål! Sitér dette innlegget Link to post
2rmod Svart 21.Mars.2012 Del på Facebook Svart 21.Mars.2012 Tess er supre :-) Sitér dette innlegget Tormod Beichmann Link to post
Moyja Svart 21.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mars.2012 (redigert) Synes det rimelig idiotisk og skrive "flytt pumpen" For hadde dette vært mulig hadde jeg sef gjort det. Tess ????? hvor hva ???? DET er IKKE alle som bor i Oslo gryta Dette viser noen av de dumme og lite gjenomtengte innleggene som skrives For meg er denne tråden DØD Redigert 21.Mars.2012 av Moyja (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 21.Mars.2012 Del på Facebook Svart 21.Mars.2012 Tess finnes i hele landet, og hadde du oppgitt hvor du holder til så kan det opplyses omn nærmeste Tess Nederst på venstre side kandet letes etter nærmeste Tess Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Portofino53 Svart 21.Mars.2012 Del på Facebook Svart 21.Mars.2012 Tess ????? hvor hva ???? DET er IKKE alle som bor i Oslo gryta Dette viser noen av de dumme og lite gjenomtengte innleggene som skrives For meg er denne tråden DØD Beklager at du fikk tips om hvor slanger kunne skaffes... er det mulig! Sitér dette innlegget Link to post
kromfelgen Svart 21.Mars.2012 Del på Facebook Svart 21.Mars.2012 For de litt mindre utakknemlige medlemmene som ikke anser tråden som død, fikk jeg laget slanger hos et lokalt verksted som spesialiserer seg på bremser til bil og mc. Ang. flytting av pumpe, så er det fort gjort å overse de enkleste tiltakene, så jeg syntes ikke forslaget var som dumt. Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 22.Mars.2012 Del på Facebook Svart 22.Mars.2012 Ditt lokale mekaniske verksted har kanskje utstyr for å presse slangekoblinger. Enten dette er et traktorverksted eller om de reparerer fiskebåter eller hva det måtte være. Og har de ikke slikt utstyr selv vet de helt sikker hvem andre i nærheten som har. Det er bare å ringe å spørre, verre er det ikke selv om du bor utenfor de store byene. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Gurba Svart 22.Mars.2012 Del på Facebook Svart 22.Mars.2012 Tess ????? hvor hva ???? DET er IKKE alle som bor i Oslo gryta Om du tar noen mål og knipser bilde av endene på slangen er det flere som sender slanger i posten. Vil tippe du har fiberarmerte pvc slanger så det skulle være en lek. Jeg vil anbefale deg og bytte slanene i hellengde i stedet for å skjøte på 10 cm. Det blir bare en haug med jern dem siste 15 cm'ene og ikke bøybart. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
is_620 Svart 23.Mars.2012 Del på Facebook Svart 23.Mars.2012 HYDROSCAND lagde mine slanger - de er over hele Norge - hadde slangetype som ikke var så tykk og de skaffet rustfrie fittings ute ved påhengsen, og alt ble bra - kostet litt peng , men enkelte ting er det greit å ha orntli. Sitér dette innlegget Link to post
taunus Svart 23.Mars.2012 Del på Facebook Svart 23.Mars.2012 Jeg har montert flere hundre powertrim pumper. og synes heller ikke mitt eget forslag var for dumt. Nå ble jeg litt lei meg......uHuuuuuuuu Sitér dette innlegget Link to post
2rmod Svart 23.Mars.2012 Del på Facebook Svart 23.Mars.2012 Ikke vær lei deg du Taunus ;-) Synes du hadde et bra forslag jeg... Sitér dette innlegget Tormod Beichmann Link to post
M/S AIOLOS Svart 23.Mars.2012 Del på Facebook Svart 23.Mars.2012 Tess lager akkurat det du og andre trenger av alle størrelser. Er et annet firma også Proflex eller noe sånt som driver landsdekkende som Tess Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.