Jump to content

Min fyste båt: Alo Mikkel 26


Tusenårsfalken

Recommended Posts

Hei Båtfolk!

 

No har eg tatt steget og klinka til på en seilbåt, en ALO MIKKEL 26.

http://www.finn.no/f...nnkode=33719938

Standarden såg ut til å være grei på det meste, min båtkyndige kompis var grundig og nøgd og då det følgte med bøyeplass relativt sentralt i Oslo så realiserte eg båtdraumen min.

 

Gleder meg stort, men gruer meg også litt til båtholdet i og med det blir så sjukt masse nye ting. Men tenkte det var bedre å hoppe i det enn å stå å nøle i evig tid. Men har jo ført en go

 

Når det gjelder seiling har eg meldt meg på kurs i 5-6 dager i påska så regner med kompetansen er på bra til sjøsetting. Tar også båtførerprøva på dette kurset, sjølv om eg strengt tatt er gammal nok til å sleppe.

 

Har meldt meg inn i redningselskapet (totalmedlemskap første året... for å få litt tryggheit), sendt inn reg.skjema til småbåtregisteret, forsikra den etc.

 

Vårpussen starter vel så snart som råd, det var så og seie ingen groe så regner med det går i orden. Tenker det blir ei billig pussemaskin og polering også. Vårklargjering av Motor får kompisen min hjelpe meg med foreløpig.

 

Må jo sjølvsagt døype båten og lurer vel på å kalle den opp etter ei av skutene til morfar som var skipper på en del VD-båter. Evt. Tusenårsfalken sidan det er et heilt rått namn.

 

Gleder meg til å komme igang! Overtakelse på laurdag, sjøsetting om et par veker!

 

Håper på tips og råd i denne tråden, men vi får ta det etterkvart som det dukker opp utfordringer.

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Er totalt grøn ang Motorar, men forsøker jo å lære etter beste evne. Har et bra hefte frå Yanmar.

 

Nokon som veit ka dette filteret er? Kvar får eg kjøpt et nytt et om eg ønsker å bytte det.

 

20120327_164337.jpg

 

 

 

 

Det er jo et drivstofffilter og eg løsna det litt under og det rann diesel ut. Den såg grei ut... litt grøn kansje, men iallefall rein.

 

Burde det ikkje være en sånn vannutskiller på denne plassen istaden? Fungerer denne som en vannutskiller?

 

 

 

 

Anyways, motoren var litt tungstarta... bekymrer meg ikkje p.t. Skal ta filterskift, oljeskift og lufting før eg bekymrer meg. Samt at eg har lest her korleis folk startar sine gamle dieselar.

 

 

 

 

Prøvte også å tømme botnen av tanken, men det fantes inga kran. Ser ut til å bli vanskelig å komme til med ei hevertpumpe eller liknande ovanifrå for det var ikkje mange cm å gå på. Tips? Kan komme med bilde.

Redigert av Tusenårsfalken (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...