Jump to content

Er denne minox marine kikkerten noe å satse på ? Kvalitet ?

bukt

Recommended Posts

http://www.minox.com/index.php?id=5541&print=1&no_cache=1&tx_ttnews%5Btt_news%5D=593&tx_ttnews%5Bcat%5D=&tx_ttnews%5BbackPid%5D=4585&tx_ttnews%5Bpointer%5D=&L=2

En helt ny kikkert fra tyske minox, de har kikkerter i alle prisklasser , denne koster rundt 700 dollar pluss frakt...

Noen som har noen kjennskap til minox sine kikkerter... Mye finesser med denne .... Vurderer den eller fujinon Fmtrc-sx . Vil helst ha digitalt compass men usikker på om optikken er like bra som fujinon sin....

Redigert av bukt (see edit history)

Hei !

Jeg ville ha valgt Minox hundre ganger før noe fra Fuji utfra kvaliteten ikke bare på optikken, men også på mekanikk. Fuji er bra det, men kan ikke måle seg mot Minox.

Du sier noe der, hoppet i det og kjøpte en jeg... :thumbsup:

Blir gøy å teste den ut... Googlet den litt og funnet kun posetive ting om den... Ikke vært på markedet lenge så er ikke å finne i butikker her enda... Men dukker vel opp etterhvert...

Ikke funnet noe negativt om lillebroren heller som har eksistert en stund med analogt compass så blir nok fornøyd med denne...

• 2 uker senere...

Da er kikkert kommet i hus og jeg er kjempefornøyd med skarphet i optikk og funksjoner...

Digitalt kompass er luxus i forhold til vanligt.... :thumbsup:

Minuset med en slik kikkert er vel at det er mindre sjangs for at et vanligt kompass skal feile... Men hva er oddsen for at det skal skje....

Veldigt behagligt å se samtidig som å få info uten å bli forstyrret...

Redigert av bukt (see edit history)
  • 4 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...