bukt Startet 22.Mars.2012 Del på Facebook Startet 22.Mars.2012 (redigert) http://www.minox.com/index.php?id=5541&print=1&no_cache=1&tx_ttnews%5Btt_news%5D=593&tx_ttnews%5Bcat%5D=&tx_ttnews%5BbackPid%5D=4585&tx_ttnews%5Bpointer%5D=&L=2 En helt ny kikkert fra tyske minox, de har kikkerter i alle prisklasser , denne koster rundt 700 dollar pluss frakt... Noen som har noen kjennskap til minox sine kikkerter... Mye finesser med denne .... Vurderer den eller fujinon Fmtrc-sx . Vil helst ha digitalt compass men usikker på om optikken er like bra som fujinon sin.... Redigert 22.Mars.2012 av bukt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
BjornK Svart 22.Mars.2012 Del på Facebook Svart 22.Mars.2012 Hei ! Jeg kjenner ikke til Minox som kikkertfabrikant, men kjenner til dem som fotoapparatfabrikant. Jeg ville ha valgt Minox hundre ganger før noe fra Fuji utfra kvaliteten ikke bare på optikken, men også på mekanikk. Fuji er bra det, men kan ikke måle seg mot Minox. Sitér dette innlegget Link to post
bukt Svart 23.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mars.2012 Hei ! Jeg ville ha valgt Minox hundre ganger før noe fra Fuji utfra kvaliteten ikke bare på optikken, men også på mekanikk. Fuji er bra det, men kan ikke måle seg mot Minox. Du sier noe der, hoppet i det og kjøpte en jeg... Blir gøy å teste den ut... Googlet den litt og funnet kun posetive ting om den... Ikke vært på markedet lenge så er ikke å finne i butikker her enda... Men dukker vel opp etterhvert... Ikke funnet noe negativt om lillebroren heller som har eksistert en stund med analogt compass så blir nok fornøyd med denne... Sitér dette innlegget Link to post
bukt Svart 4.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.April.2012 (redigert) Da er kikkert kommet i hus og jeg er kjempefornøyd med skarphet i optikk og funksjoner... Digitalt kompass er luxus i forhold til vanligt.... Minuset med en slik kikkert er vel at det er mindre sjangs for at et vanligt kompass skal feile... Men hva er oddsen for at det skal skje.... Veldigt behagligt å se samtidig som å få info uten å bli forstyrret... Redigert 4.April.2012 av bukt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bukt Svart 22.August.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.August.2012 Da har jeg brukt kikkerten en god stund og er veldig fornøyd... Krystallskarpt bilde , knall lysgjengivelse ... Testet fujinon kikkert til en kompis opp mot denne og får en følelse at det er en del forskjell minoxens bilde er mye skarpere så er mye bedre detaljegjengivelse på min. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.