Frissy Startet 12.Januar.2005 Link til dette innlegget Startet 12.Januar.2005 Våren er jo kommet til østlandet og jeg som har kjøpt meg båt, With 16fot slutten av 80 modell, lurte på å starte båtpussen snart. Båten er jo forsåvidt såpass liten at den står innendørs så det går jo greit uansett. Jeg har aldri pussa båt før, og håper at noen av dere med lang erfaring på dette kanskje kunne komme med noen tips om hva jeg skal gjøre(ja da hele lista) og kanskje hvilke produkter dere anbefaler. Evt hvor jeg skal finne litteratur om emnet. Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 12.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2005 Klikk deg inn på Emneoversikt oppe til høyre på siden. Let deg fren til kategori opplag, vårpuss osv. Der finner du MYE om vårpuss og produkter du kan bruke Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Frissy Svart 12.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2005 Klikk deg inn på Emneoversikt oppe til høyre på siden. Let deg fren til kategori opplag, vårpuss osv. Der finner du MYE om vårpuss og produkter du kan bruke Tusen hjertelig! Fint med kjapp tilbakemelding! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.