nordan family 27 Startet 23.Mars.2012 Link til dette innlegget Startet 23.Mars.2012 Er det åpen dieselpumpe i Grimstad for fylling i kveld eller morgen tidlig hvor vi kan få diesel ? Et sted uten dårlig rykte? Neste alternativ er vel Esso i Tromøysund, er den åpen på denne tiden? Sitér dette innlegget Link to post
sun fun Svart 23.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2012 Ja det er en helt nyåpnet dieselpumpe med kort automat i Grimstad havn. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 23.Mars.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2012 Ved Oddensenteret, eller ved gjestehavna? Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 23.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2012 Vet ikke om du har fått fylt diesel ennå? På Torskeholmen rett ved gjestehavna ligger det en båt som heter "Bibben", en stor sort båt. På denne båten står det et skilt "Båtdiesel" og et telefonnummer. Hos han pleier det i hvertfall billigst. På gamle Fiskernes salgslag har de som regel hatt verdens dyreste diesel. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 23.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2012 Åpent hos esso i tromøysund, fylte der for 14 dager siden. Åpen straks isen går der Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Fusebox Svart 30.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2012 Sun Fun; Hvor ligger denne pumpen du nevnte ? "I", "ved", "eller ved siden" av gjestehavna ? Forhåpentligvis fyller vi i kveld, eller i morgen, og tar siste etappe hjemover på henteturen :-) Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 30.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2012 (redigert) Billigste diesel får du hos "Bibben" tlf 90150460 Tror det er baugen på den jeg ser rett over gjestehavnen på webcamen her http://www.grimstadg...n.no/webcam.asp Redigert 30.Mars.2012 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
finnmarken Svart 30.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2012 Jeg hører forøvrig nå at man bør holde holde seg unna pumpa på Torskeholmen i Grimstad. Hørte om minst 3 båter i fjor sommer som fikk stopp pga vann i dieselen etter å ha fylt der. Disse 3 båtene ble visstnok samme dag tauet inn til Grimstad Bådsenter. Alle hadde vann i dieselen og alle hadde fylt på pumpa på Torskeholmen (Fiskernes Salgslag). De tok heller ikke ansvar for at folk hadde fått vann i dieselen, for de hadde selvsagt helt ren diesel. På den andre siden av Torskeholmen ligger båten Bibben. Alltid billigere der. Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 1.April.2012 Link til dette innlegget Svart 1.April.2012 Er dieselen hos Bibben god ? Jeg er umiddelbart litt skeptisk til å fylle fra tanken til en gammel skøyte, men man skal jo ikke skue hunden på hårene.. er det ikke det man sier :-) Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 1.April.2012 Link til dette innlegget Svart 1.April.2012 Dieselen fra Bibben er helt ok ...aldri hørt om tull derfra Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
finnmarken Svart 1.April.2012 Link til dette innlegget Svart 1.April.2012 Kan bekrefte det LALULA II skriver. Jeg fyller nesten all dieselen jeg bruker på Bibben. Har aldri fått noe dritt der nei Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 2.April.2012 Link til dette innlegget Svart 2.April.2012 Flott, da ringer jeg Bibben ved ankomst Grimstad :-) Sitér dette innlegget Link to post
Frivakt Svart 2.August.2013 Link til dette innlegget Svart 2.August.2013 (redigert) Vekker en gammel tråd siden jeg ligger i Grimstad med viserne på rødt. Må fylle før avreise. Noen som vet om det har vært flere episoder med vann i dieselen hos salgslaget? Redigert 2.August.2013 av gib (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 2.August.2013 Link til dette innlegget Svart 2.August.2013 Har ikke hørt noe mer om vann i dieselen hos salgslaget, men Kenneth på Bibben er alltid billigst. Aldri vært noe tull med dieselen hos han. Er ikke Bibben inne? Sitér dette innlegget Link to post
Frivakt Svart 2.August.2013 Link til dette innlegget Svart 2.August.2013 Han er der. Takk for svaret! Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 2.August.2013 Link til dette innlegget Svart 2.August.2013 God tur videre Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.