GeirKS Startet 12.Januar.2005 Link til dette innlegget Startet 12.Januar.2005 Jeg trenger å kopiere noen store fargeskisser, på størrelse med et Admirality-kart. Noen som har ideèr til hvor dette kan gjøres for en overkommelig sum? Geir Sitér dette innlegget Link to post
goggen Svart 12.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2005 Hvor stort er et Admirality-kart? Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
Divemaster Svart 12.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2005 Jeg trenger å kopiere noen store fargeskisser, på størrelse med et Admirality-kart. Noen som har ideèr til hvor dette kan gjøres for en overkommelig sum?GeirHar ikke NetPrint noe som de kan hjelpe deg med .... (Nå er vi nesten tilbake til røttene mine i Stavanger, som Poseidon eller andre i Stavanger området kanskje kjenner noe til)... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
GeirKS Svart 12.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2005 Hvor stort er et Admirality-kart? Vanligvis så er de litt større enn et vanlig norsk sjøkart, jeg kan måle et senere i dag. Geir Sitér dette innlegget Link to post
Divemaster Svart 12.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2005 (redigert) Vanligvis så er de litt større enn et vanlig norsk sjøkart, jeg kan måle et senere i dag. Geir Admirality Charts er faktisk hovedsakelig gitt ut i to forskjellige størrelser .... begge litt større enn Sjøkartverkets. Størrelsen ar avhangig av området som dekkes, og begge er "morsomme" å håndtere på flybridgen underveis.... , oversiktskartene er som regel 104 Cm x 72 Cm, men kartene finnes både bredere og høyere enn dette (ca 15 Cm hver vei)... masse unødvendig informasjon som jeg sitter med her.... Redigert 12.Januar.2005 av Divemaster (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
goggen Svart 12.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2005 Dersom du trenger proff-kopier ville jag tatt kontakt med et lokalt reklamebyrå. De har ofte maskiner som håndterer store formater, uansett kjenner de levrandører i nærområdet. Kan du akseptere klipp og lim fra A3 så gå til din lokale eiendomsmegler. Meglere har som regel gode fargekopimaskiner for A3. Si at du vurderer salg av boligen din så gjør de det gratis!! Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
Sabrina Svart 12.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2005 Terknisk Kopiservice i Stavanger kan sikkert hjelpe med dette. Mvh sabrina Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 12.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2005 Kjenner du ikke en eller annen som har tilgang til en plotter. De fleste i dag skriver opp til A0 Sitér dette innlegget Link to post
Divemaster Svart 12.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2005 Terknisk Kopiservice i Stavanger kan sikkert hjelpe med dette. Mvh sabrina TK er vel deler av AllKopi ??? i dag, og AllKopi har også filialer rundtomkring i Norge som NetPrint... så vidt jeg husker... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.