2rmod Startet 24.Mars.2012 Link til dette innlegget Startet 24.Mars.2012 Da jeg i dag ryddet vekk ting og tang under gulvet i kabinen på vår Nordan Family 27 fra 2001 oppdaget jeg en merkelig innretning. Har hatt båten i snart to år, men aldri lagt merke til denne før (store forhold.. ha ha). Har ikke kropp til å krype helt inntil, men som bildet viser er det en ledning koblet til saken som står ned i skroget. Har ikke fulgt ledningen som er koblet til den enda.. Det ville kanskje gitt meg et svar på det hele? Hva er det? Termometer? Knopmåler? (båten har ingen av delene) En eller annen form for jording? Ingenting synlig på utsiden av kjølen... Håper noen kan hjelpe meg med dette mysteriet Sitér dette innlegget Tormod Beichmann Link to post
jensemann2 Svart 24.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2012 er den helt bak? Sitér dette innlegget Link to post
2rmod Svart 24.Mars.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2012 Nei den står midtskips.. Sitér dette innlegget Tormod Beichmann Link to post
Brigg Svart 24.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2012 Kan det være en vann-sensor? Kanskje kobllet til en alarm eller en lensepumpe. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
2rmod Svart 24.Mars.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2012 Hmm... har jeg ikke tenkt på, men tror ikke det. I så tilfelle ville det nok vært en lensepumpe i nærheten og det er det ikke. Har to lensepumper, en under motoren og en helt akter, men ingen i fremre del, hvor denne saken står... Sitér dette innlegget Tormod Beichmann Link to post
taunus Svart 24.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2012 Jeg har innvendig ekkolodd på min båt. Men denne så veldig liten ut. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 24.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2012 Og det er ikke noen komponenter som er gjennomgående i skroget? -går ut ifra at du har sett under båten Sitér dette innlegget Link to post
2rmod Svart 24.Mars.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2012 Ja, tror ikke det er noen giver for ekkolodd. I så tilfelle er den ekstremt liten... Nei, finner ikke noe på utsiden, så den ser ikke ut til å gå gjennom skroget.. Sitér dette innlegget Tormod Beichmann Link to post
arnerik Svart 24.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2012 Ser ut som en vannsensor. Men følger du kabelen finner du nok svaret. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.