Stein-Erik Svart 13.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2005 (redigert) Du kan jo spørre meg Suzuki! Var ute og sjekket båten din i 1800 tiden i går! Lå og rykket noe helt forferdelig! Kan være glad du fikk på plass den fenderen du manglet igjen! Jeg har vært på Biltema for n'te gang og kjøpt presenning i dag. Kjøpte 650g/m2 tykk duk til både meg og nabo'n! Hvis ikke den holder blir det uten presenning resten av denne våren! SE Redigert 13.Januar.2005 av Stein-Erik (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 13.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2005 Lenge siden jeg har sett at den har gått så hvit utpå Værla. Synd med den fine tresnekka som ligger å slår i bryggekanten. Eieren må jo skjønne at han må se etter båten sin når den ligger ute i slikt vær. I alle fall burde havnevesenet fått tauet den inn i Mossesundet før det er for sent. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.