Muffe Startet 25.Mars.2012 Link til dette innlegget Startet 25.Mars.2012 Er det noen som har kjenskap til noen som kommer på "hjemmebesøk" ifm service / reperasjon av båtmotorer i Os utenfor Bergen? Har en Volvo Penta KAD43 som har stygg ulyd fra starteren (tror jeg) når jeg forsøker å starte. Noen ganger kommer ulyden og andre ganger starter motoren som normalt. Var ferdig med vårpussen og skulle bare prøvestarter før kranbil skulle bestilles. Planlegger påskeferie i båten så har litt dårlig tid. Og selvfølgelig er servicemannen jeg brukte i høst på ferie. Gode råd og tips mottas med takk. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 25.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2012 Prøv Båtens beste, Askvik: 56 30 34 20. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
SeaRaymond Svart 25.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2012 Halhjem båt og motor på Halhjem er det vel også noe som heter, litt usikker på navnet, men er iallfall på Halhjem, like inn vågen til høyre fra fergeleiet om du går med båt. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 26.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2012 Falck fikser vel slik gjennom RS medlemskap? Evt sleper båten til verksted Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Zitt Svart 27.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2012 Prøv ab service tlf 934 21 201 Sitér dette innlegget Link to post
Speedy Svart 27.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2012 Bor selv på Os og har brukt Telnor Vest - Vidar Haugerud. Kjempeservice og han har for meg vært både rask og effektiv når jeg har brukt han. Ring han på tlf: 56306200. Sitér dette innlegget Link to post
Muffe Svart 29.Mars.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2012 Redningen ble Telnor. Kjapp og god service Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.