KongConan Startet 25.Mars.2012 Link til dette innlegget Startet 25.Mars.2012 Pga lekk kalesje kom det i fjor vann som rant bak ryggputene i sitteplassen bak, som resulterte i at fineren bare ble møle og skrot. Siden dette er første gang for meg lurer jeg på hva dere andre gjør når dette skal fornyes.. Sitér dette innlegget Link to post
EIRINA Svart 26.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2012 Jeg ville tatt en telefon til Ingman hos Joda på Fevik,jeg regner med at de har det du trenger av opplysninger +++ om hvor du kan få hjelp til Jodaen din tlf: 37048544 Sitér dette innlegget Link to post
KongConan Svart 29.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2015 Jeg lappet sammen en MacGyverløsning som har holdt de siste årene, men en dag jeg tittet på nidelv 25 classic, som mer eller mindre er samme båten, så likte jeg de ryggputene den har. Noen som vet om disse passer eller har kjøpt slike til sin joda? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.