windyén Startet 27.Mars.2012 Del på Facebook Startet 27.Mars.2012 Jeg har selv hatt gleden av å eie en Bavaria båt, en 25 sport, båten var flott på mange måter, men jeg syntes vindskjermen ble for lav, hodet ble over skjermen, og jeg har normal høyde, når jeg ser på bilder av andre større Bavaria båter så ser det ut som om det er akkurat det samme problemet, er det noen som har synspunkter på dette? Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 27.Mars.2012 Del på Facebook Svart 27.Mars.2012 (redigert) Dette tror jeg ikke det er bare Bavaria båtene det gjelder. Alle vindskjermbåter og daycruisere har vel lave vindskjermer med vilje for det første for å få finere design uten kalesje og for at man akkurat skal kunne få lit vind i håret, for dem som har det.. Unntak finnes jo Redigert 27.Mars.2012 av -morten- (see edit history) Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.