Jump to content

Frakt av båt fra Sula på Sunnmøre til Oslo


snurresprett

Recommended Posts

Norlines har terminalen sin på hurigrutekaia i Ålesund. Sula er nabokummunen til Ålesund, for den som ikke har vært her i distriktet før. Norlines er vel det samme som Hurtigruten...

 

Men hva med å hente båten på henger? du er på god vei til en ny henger for prisen av transport på skip.

Link to post
Share on other sites

Det også mulig å sjekke med en transportsentral som har kranbiler i sin stall. Denne båten er ikke større en at det er en smal sak å både heise den opp på planet og å frakte den. Om ønskelig så kan jeg formidle kontakt med et par kranbileiere som har kranbiler rigget for båttransport.

Link to post
Share on other sites

Ser at de som lagrer båter fra min havn i hall i nærheten blir hentet på en diger båthenger og en kraftig bil. Det er jo et selskap som styrer med dette, og de kan sikkert kjøre og hente en båt når de får betalt for det - de har jo både bil og henger og folk med førerkort. De holder til på Fornebu, men jeg husker ikke hva de heter. Oslo Båtsenter eller noe slikt?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...