snurresprett Startet 27.Mars.2012 Del på Facebook Startet 27.Mars.2012 Driver og kikker på en båt som er tilsalgs på Sunnmøre, men skulle gjerne hatt den fraktet til Oslo! Noen som har tips til hvem som kan frakte den? eventuelt noen som kunne tatt på seg jobben?Båten er en 20 fots bayliner Sitér dette innlegget Link to post
Nettsteggen Svart 27.Mars.2012 Del på Facebook Svart 27.Mars.2012 Veit at " Rana Express " går i rute Oslo - Mo i Rana. De pleier å ta med seg sjarker / båter på dekk. Kanskje du får pris etc ved å henvende deg til Seines Rederi i Bodø. Sitér dette innlegget Link to post
snurresprett Svart 27.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mars.2012 (redigert) har sendt avgårde en mail nå og spurt ;) takk for tipset! Æsj.. fikk raskt svar, de losser sørover og da går lukene opp hele tiden! dessverre så har de ikke plass på dekk da. Redigert 27.Mars.2012 av snurresprett (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 27.Mars.2012 Del på Facebook Svart 27.Mars.2012 Norlines har terminalen sin på hurigrutekaia i Ålesund. Sula er nabokummunen til Ålesund, for den som ikke har vært her i distriktet før. Norlines er vel det samme som Hurtigruten... Men hva med å hente båten på henger? du er på god vei til en ny henger for prisen av transport på skip. Sitér dette innlegget Link to post
snurresprett Svart 27.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mars.2012 Det rimligste er nok og hente på henger, men for og være ærlig så har jeg bare B førerkort! også er jeg ikke så ''klar'' for og kjøre så langt med båthenger. Sitér dette innlegget Link to post
Kiekhaefer Svart 27.Mars.2012 Del på Facebook Svart 27.Mars.2012 Ta kontakt med lokale transportører i Oslo regionen, det er helt sikkert noen som traffikerer med trailer til Ålesunds området.Dette er nok billigere en sjøfrakt. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 27.Mars.2012 Del på Facebook Svart 27.Mars.2012 Spørs om ikkje du straks blir litt klarere når du ser hva frakt vil koste ;) Å slepe en så liten båt er ingen sak. Du vil knapt merke den henger bakpå annet enn bilen går tregere da.. Sitér dette innlegget Link to post
snurresprett Svart 27.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mars.2012 er sikkert ikke noe problem og trekke den til Oslo;) men siden jeg har kun B førerkort så kan jeg ikke bruke en henger som har totalvekt på mer en 1450 kilo! Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 27.Mars.2012 Del på Facebook Svart 27.Mars.2012 Om det er den røde på Finn så sku det holde det. Sitér dette innlegget Link to post
Vinke Lanke Svart 28.Mars.2012 Del på Facebook Svart 28.Mars.2012 Det også mulig å sjekke med en transportsentral som har kranbiler i sin stall. Denne båten er ikke større en at det er en smal sak å både heise den opp på planet og å frakte den. Om ønskelig så kan jeg formidle kontakt med et par kranbileiere som har kranbiler rigget for båttransport. Sitér dette innlegget Link to post
Neros Svart 28.Mars.2012 Del på Facebook Svart 28.Mars.2012 Om det er den røde på Finn så sku det holde det. Om vi tenker på samme båt, kan jeg garanter deg at den veier laaaangt mer en 1000kg. ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 28.Mars.2012 Del på Facebook Svart 28.Mars.2012 Det er ikkje godt å si om vi gjør Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 29.Mars.2012 Del på Facebook Svart 29.Mars.2012 Ser at de som lagrer båter fra min havn i hall i nærheten blir hentet på en diger båthenger og en kraftig bil. Det er jo et selskap som styrer med dette, og de kan sikkert kjøre og hente en båt når de får betalt for det - de har jo både bil og henger og folk med førerkort. De holder til på Fornebu, men jeg husker ikke hva de heter. Oslo Båtsenter eller noe slikt? Sitér dette innlegget Link to post
snurresprett Svart 29.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mars.2012 takk for alle forslag folkens ;) setter pris på at folk engasjerer seg. Men dessverre så ble jeg ikke enig med selger allikevel og da blir båten værende på Sunnmøre. Sitér dette innlegget Link to post
Neros Svart 29.Mars.2012 Del på Facebook Svart 29.Mars.2012 Lysten på Bayliner 195 Bowrider med diesel..? I så fall har jeg en til overs i Vestfold ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Tamara Svart 30.Mars.2012 Del på Facebook Svart 30.Mars.2012 Prøv Egil Ulvan Rederi, går i fast rute mellom Tromsø og Fredrikstad... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.