Trondwi Startet 28.Mars.2012 Link til dette innlegget Startet 28.Mars.2012 Jeg hadde Commuteren hos HK Motorservice i vinter for første gang. Det viste seg å bli mye mer som var "for første gang". Alt virket! Den var nydelig polert! Enkelte ulyder var fullstendig borte og de fikk den på vannet på en liten ukes varsel. Jeg er imponert! Jeg kjøpte båten "ny" i 2009, en 2008 produksjon som hadde gått vel 20 timer hos en annen forhandler som demobåt. Det var feil på feil på feil! Enkelte ble tatt i løpet av vinteren, men nye dukket opp så lenge båten overvintret hos dem. Vi våget ikke å dra på lengre turer enn Risør og Farsund fra Brekkestø i fall nok en breakdown. I vår blir det (omsider) Vestlandstur. HK rettet opp det meste i 2010 (inkl. å senke planingsterskelen fra 23 til 18 knop og å bytte drevet - det var skikkeliog rustent på en "ny" båt). Jeg var ikke i tvil om hvor jeg ville ha vinteropplaget etter dette, men fikk ikke plass før i 2011. Må bare si at det er en fascinerende kvalitetsforskjell her på Sørlandet (men jeg har ikke riktignok fått sluttregningen enda). Kan likevel bare gi mine beste anbefalinger! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.