Jump to content

Overgang for feste av daviter på Scand Baltic

5knop

Recommended Posts

Hei

Har ett par daviter som jeg skulle montert bak på en Scand Baltic, og trenger derfor overgang mellom davit ("vannrett") og skroget bak (nesten loddrett). Festeplaten på davitene er 205 x 150mm.

Er det noen som vet hvor en kan få kjøpt slike "braketter" som passer Baltic.

Hvis noen har slikt liggende er jeg interessert i å kjøpe, om ikke prisen er helt avskrekkende.

Hvis noen har gode ideer til hvordan dette kan lages enkelt er det fint. Hvis ikke jeg får tak i ferdige, er tanken å sveise to plater med en støtte (eller to) på høykant mellom platene.

Om noen vet dimensjonene på hjullager til Gaupen A 0718 (610 / 750 kg 2003mod) båthenger er jeg takknemlig om jeg får vite det.

Kontaktet Gaupen, men de bare henviste til to delenummer og deres forhandlere. De vil vel helst at jeg skal kjøpe standard-lager til "spesialdelepris". Tenkte å slippe å ta av trommelen for å se, før jeg bestilte lager.

Redigert av 5knop (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...