ole-m Startet 30.Mars.2012 Del på Facebook Startet 30.Mars.2012 Har et pentry i kirsebær, og skal lage en ny dør som er mest mulig lik den orginale fargen. Noen som har tips om hvor dette kan skaffes ? Sitér dette innlegget Link to post
Snikende skeptik Svart 31.Mars.2012 Del på Facebook Svart 31.Mars.2012 Kan skaffes hos snekkerverksteder, eller kjøkken leverandører som lager egne innredninger. Hvor i landet e det? Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 31.Mars.2012 Del på Facebook Svart 31.Mars.2012 Du kan jo sjekke disse http://www.kvandal.no/ eller disse http://www.mobelkjokken.no/ Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Christensen Svart 31.Mars.2012 Del på Facebook Svart 31.Mars.2012 Holder du til i Østfold? Anbefaler å ta kontakt med Dyktig kar Holder til i Svelvik. 25 minutter fra E6! Så de andre det ble tipset om var litt lengre unna! Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
ole-m Svart 1.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2012 jepp jeg holder til i Østfold, har sjekka litt lokalt her, men vanskelig å finne en laminatplate i kirsebær som har samme farge...... Sitér dette innlegget Link to post
ole-m Svart 16.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.April.2012 ser ut til at dette var vanskelig, noen som har andre tips om kiresbærdør ? Sitér dette innlegget Link to post
Dorsken Svart 16.April.2012 Del på Facebook Svart 16.April.2012 Sjekk med Svenneby Sag & Høvleri AS i Spydeberg. De er spesialister på - og driver med forskjellig slag løvtre. Sitér dette innlegget Jeg har en dårlig karakter - og den har gitt meg mye glede Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.