Sabrina Startet 31.Mars.2012 Del på Facebook Startet 31.Mars.2012 Hei, En av pinneskruene til saltvannsvarmeveksleren på min Yanmat 4jh-hte brakk av under montering av fremre endelokk. Stubben fikk jeg ut, men spørsmålet er nå hvor jeg får tak i ny pinneskrue. Disse skruene har en slaks flens midt på. Glem forhandleren, både på grunn av pris og en leveringstid utav ville nøkken. Kan disse pinneskruene kjøpes i andre butikker, eller kan jeg erstatte dem med eksempelvis vanlige syrefaste umbrakoskruer? I siste tilfelle får jeg ikke med flensen, men spiller den noe praktisk rolle? Varmeveksleren er aluminium, mens endelokket er messing. Den eksisterende pinneskruen er elforsinket stål. Mvh Sabrina Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 1.April.2012 Del på Facebook Svart 1.April.2012 pinneskruer får du hos tools eller du kan sage av hodet på en bolt med riktig størrelse. Jeg har gjort begge deler og det funket. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.