Jump to content

Hvem selger og installerer ny bensinmotor i Fredrikstad området?


Oceancraft 28

Recommended Posts

Hei.

Er det noen østfoldinger her som vet om et BRA firma som selger og installerer ny bensinmotor i båt? Og vet dere om ca priser på motorer og arbeidet?

Er selvfølgelig fristet til å sette inn en diesel, men siden det står at drevet (ikke oppgitt hva slags) er nytt, tenkte jeg det var noen kroner å spare der.

 

Dette er båten det er snakk om, med en defekt 375 hk Volvo Penta bensin motor i.

 

Har ikke ringt på båten, så det er kun noen tanker jeg gjør meg. Skal ha oss en Sea Ray 290 iår, så hvis jeg får denne billig, kunne det være av interesse.

 

Mvh

Terje

Link to post
Share on other sites

Takker for svar. Båten er lokalisert ved Rolvsøy, men er ikke kjent der borte...

Uansett må de vel ta opp båten og få den inn på sitt verksted for jobben?

Så hvem ligger best an i forhold til Rolvsøy? Spiller kanskje ikke så stor rolle?

Link to post
Share on other sites

begge ligger omtrent på gressvik, ett stykke fra rolvsøy. Men er du sikker på at båten ligger der? De bildene av båten på vannet ville jeg tro var på slevik hvor de også har båter i opplag. Tror at letteste her ville vært å sette båten på vannet for så å slepe den til RR hvor de har kran til å heise den på land igjen, eller på lastebil og da er det jo samme hvor man drar.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...