Jump to content

Hvordan få på bunnstoff i minusgrader og snødrev?


glalaksen

Recommended Posts

Nå må båten opp for jeg har ødelagt propellen. Den skal opp i morgen og blir stående til neste store flo om to uker.

 

Jeg tenker at siden den alikevel må opp nå så vil jeg prøve å få smurt den under vannlinja. Problemet er at på langtidsvarselet så viser det fra et par plussgrader til noen minusgrader og en del snø.

 

Snøen kan jeg stoppe med pressenninger, men hva gjør jeg med temperaturen? Har kjøpt bunnstoff på biltema og det står minimum fem grader på bøtten.

 

Ps. Har ikke strøm ved slipen. (får låne et aggregat sånn at jeg får vasket med høytrykkspyler)

 

 

Noen som har innspill?

Link to post
Share on other sites

Å varme opp bunnstoffet er vel og bra ,men pass på att bunnen på båten ikke kondenserer,da sitter ikke bunstoffet ordentlig. Før du starter med å påføre bunnstoffet

ta hånden og stryk over bunnen for å se om det er noe fuktighet der, er det ikke det går det som regel bra.

Ikke tynn ut malingen uten att det er nødvendig, den fungerer best slik den er i utgangspunktet.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...