stein erik olsen Startet 3.April.2012 Link til dette innlegget Startet 3.April.2012 Heia.Lurte på å få lagt trim flaps til en Halvplaner fram 690.lurte på om ei plate av Aluminium på ca 15mm tykk vil være kraftig nok?og hvordan den ska festes? Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 3.April.2012 Link til dette innlegget Svart 3.April.2012 15 mm!! 6 holder i massevis Borte 8 hull i skroget, bolte fast med 8 mm bolter med store skiver på innsiden av skroget..OG masse masse sika/tec7 Og så 2 strekkfisker som man kan justere flapsa opp og ned. Ja det fungerer bra! Sitér dette innlegget Link to post
stein erik olsen Svart 4.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2012 oki.korsen fungerte båt etter at du monterte dette?ser på min så må æ lage 2 flaps...sia æ har en stige... Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 4.April.2012 Link til dette innlegget Svart 4.April.2012 Bauen på båten ble skudd litt lengre ned. Har før og etter bilde. Øverste er Nå.. Litt mindre en fullt pågrag. Nederst fult uten flaps Sitér dette innlegget Link to post
stein erik olsen Svart 4.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2012 ser jo stor forskjell.fikk du noe mere fart?har du stor motor? Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 4.April.2012 Link til dette innlegget Svart 4.April.2012 fikk vel kanskje 1 knop kanskje. det er mye ... har 33 hk i en 22 fots sjekte Sitér dette innlegget Link to post
margarus Svart 4.April.2012 Link til dette innlegget Svart 4.April.2012 gleder meg til min 22fots snekke skal opp nå i sommer, skal selv støpe flaps. den setter seg mye og skuffler mye vann. jeg får 6kn på full gass med 10hk marna med vripropp Sitér dette innlegget Link to post
stein erik olsen Svart 5.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2012 jeg får idag 13.2 knop og båten grever seg litt ned,men ikkke så mye.båten er 23 fot og har 88hk Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 25.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2014 Gammel tråd dette, men hvordan fikk du justert planet når "hengslene" du festet med på skroget ikke var leddet? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.