Risørflekken Startet 3.April.2012 Del på Facebook Startet 3.April.2012 Som flere andre med båter fra 80-90-tallet har jeg svarte aluminiumspullere. Behøver sårt å bytte ut akter babord puller samt at jeg skal montere to stk midskips. Jeg har leitet men får kun tak i blanke alu-pullere. Vet noen hvor en kan få tak i svarte aluminiumspullere? Sitér dette innlegget Link to post
Strekkfisken Svart 3.April.2012 Del på Facebook Svart 3.April.2012 Om du ikke klarer å få tak i, så sto det en artikkel i forrige nummer av Practical Boat Owner om hvordan man elokserer selv. Kan være verdt å sjekke ut. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 3.April.2012 Del på Facebook Svart 3.April.2012 (redigert) feil tråd. slettet. Redigert 3.April.2012 av Contraband (see edit history) Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Neros Svart 3.April.2012 Del på Facebook Svart 3.April.2012 Kan hende jeg får 2 til overs om kort tid. Skal bytte ut fra sort til crom på en Fjord 1001.. Sitér dette innlegget Link to post
Risørflekken Svart 7.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.April.2012 Neros, hvilken dimensjon, hva tar du for de to pullerne dine? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.