Jump to content

Endelig tatt valget, Yamarin 53BR med 100 Yamaha


fmr

Recommended Posts

Endelig har vi tatt valget. Etter å ha snakket om det i 5 år, og kikka i hele vår har vi endelig tatt valget og kjøper en Yamarin 53BR med 100 Yamaha 4-takter.

 

Vi var innom en lang rekke båter - Bowridere og skjærgårdjeeper og til slutt sto valget mellom Uttern T55 og Yamarin BR53. Valget falt på Yamarinen fordi vi synes den virker noe mer elegant og litt bedre "skrudd sammen". Har lest forumet her til øye har blitt stort og vått, så takk for alle som deler erfaringer.

 

Da er det bare å smøre seg med 3 ukers tålmodighet og nyte påsken og våren.

Link to post
Share on other sites

Jeg tror du har gjort et fornuftig valg. Jeg hadde selv en Yamarin 5220 (forløper til 53 BR) med en 80 hk Yamaha for noen år siden som jeg hadde stor glede av. Det er en glimrende båt i sin klasse og av utenbordsmotorer er yamaha suverene. Det gjelder både ytelse, støynivå, pålitelighet og ikke minst instrumentering/ motorkontroll. Kos dere med båten!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...