Jump to content

Slangeovergang på kjøler Peugot 70hk diesel- finner/finnes ikke?


henninan

Recommended Posts

]Hei

Trenger hjelp så ikke hele sesongen går i vasken.

Har en Huwa 26 med marinisert peugot 70 hk. På denne sitter en kjøler med en gummikopp/slange på inn og ut. Denne er i ett stykke, men har 3 ulike innvendige diametere. Minste er 30 mm, neste er 60mm og største er 80 mm. Denne delen har vist seg umulig å oppdrive i vestfold, så jeg trenger hjelp.

 

https://baatplassen.no/bildearkiv/5/5712/04042012783.jpg[/img

 

Alle tips mottas med takk! Ring gjerne 95298043 eller send epost til ha@holte.no hvis du har en ide om hvor jeg kan finne denne delen.

 

Mvh

Henning Andreassen

Redigert av henninan (see edit history)
Link to post
Share on other sites

@OSA

Har sjekket litt rundt og det er visstnok ikke bowman, trudde det først. Det står støpt Peugeot på den, i tillegg står det FR.STAD 2001 på den. Ringte FM, men de kjente ikke til den.

Har vært i kontakt med en kar i Østfold og han trodde kanskje at Sole diesel hadde noe som kunne passe.... Men aner egentlig ikke.

 

Den ser hvertfall slik ut

30072011315.jpg

Link to post
Share on other sites

Jeg hadde en kunde i butikken for en mnd tid siden som hadde med seg eksagt maken til den du har bilde av... han hadde holdt på en stund han og ... Jeg lagde et ræl av en kopi med ørten slanger som vi tredde i hverandre. med rør inni og slangeklemme på utsiden for å holde det sammen..

 

Om jeg treffer på vedkomne skal jeg høre åssen det gikk og gi deg et hint om han fikk tak i. Han sa at dem som produserte mariniseringskittet til denne motoren ikke eksisterte lengre...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...