Jump to content

Svimerke på gelcoaten


Astor

Recommended Posts

Vi fikk et realt svimerke rundt utblåsningen til varmeapparatet da vi lå på Koster. Er alltid ekstra nøye med å ikke henge fendre foran utblåsningen etter en egen tabbe i Tønsberg for endel år siden. Denne gangen hadde vår nabo klart å flytte vår fender trolig for å slippe lyder til seg selv.

Gjort er gjort men nå vil vi bli kvitt merkene. Ligger i Strømstad nå og vi går til Skjærhalden hvor vi legger utblåsningssiden til flytebrygga slik at vi kan komme lett til området som er omtrent 30x30 cm.

Hadde tenkt å prøve Autosol eller fint vannslipepapir. Regner med at dette vil ta skiten. Noen andre gode råd?

Redigert av Astor (see edit history)


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Jeg er også svært nøye med og passe på att jeg ikke henger fendere over utløpet til Dieselvarmer. For min del så må jeg si att hadde jeg opdaget att min båtnabo hadde flyttet min fender fremforbi utløpet til min dieselvarmer for og dempe støy så hadde det blitt en stor prøvelse i selvbeherskelse.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...