Jacinto Startet 5.April.2012 Del på Facebook Startet 5.April.2012 Hei jeg har kjøpt en gammelt yanmar og jeg finner ikke model numer ? Hjelp jeg har problemer med girkasse den går vare framøver og den går ikk i revers. MVH Jacinto (Spanjolen) Sitér dette innlegget Link to post
Jacinto Svart 5.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.April.2012 Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 5.April.2012 Del på Facebook Svart 5.April.2012 Har du flere bilder evt. noen nummer på motoren? Ser det er en liggende 1 sylinder. Jeg hadde også en liggende 1 sylinder, Yanmar YSB12G (Girkasse med motor på) Men er ikke samme motor som du ser Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Jacinto Svart 5.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.April.2012 Jeg fant Model de er FMX 8 fra 1969 Nå ble jeg glad! God påske alle sammen Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 5.April.2012 Del på Facebook Svart 5.April.2012 FMX 8? Ikke PMX 8 altså? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Jacinto Svart 10.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.April.2012 Ja min feil de er PMX 8 :) Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 10.April.2012 Del på Facebook Svart 10.April.2012 Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Jacinto Svart 15.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.April.2012 Nå har jeg greid å skafe meg split tegning av girkasse og regnet at problem blir løst :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.