Jump to content

Jeg trenger ny 12volt støvsuger til båten, anbefalinger?


Lars H.

Recommended Posts

Hei.

 

Den gamle 12volt støvsugeren jeg hadde i båten har dessverre blitt liggende i vann over vinteren, og er helt kaputt. Se bildet under. Så jeg trenger ny støvsuger. Den er ikke tenkt til å støvsuge dørk, sitteputer osv, men kun til å suge opp etter feks. litt saging og boring i glassfiber. Helst skulle den kunne kobles rett på båtens 12volt, ladbare saker er jo aldri toppladet akkurat når en trenger de. Og helst skal den ikke være for diger heller. All lagerplass i min Saga27 er allerede fylt opp til trengsel.

 

Noen gode forslag til støvsuger som ikke koster skjorta?

 

stovsuger.jpg

 

Lars H.

chicken.gif

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Tørr/våt sugern til nettbåt eller maritim er jeg kjempefornøyd med. Den er litt topp tung og kanskje litt større en det du hadde tenkt. I tillegg har den byttbart blybatteri, noe jeg aldri før har sett på disse "rimelige" støvsugerne.

 

Edit: blybatteri.

 

Dessuten pakkes alt ned i støvsugern når du pakker den bort, det følger med 12v lader/ kabel og for nettstrøm.

Redigert av boati (see edit history)
Link to post
Share on other sites

jeg har en waeco som vi kjøpte for tre år siden (GBM i Havstenssund). De fins også hos Båtbua i Frstad og i nett-butikkene. Den går på eget batteri og på ekstern 12 V.

Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk

Link to post
Share on other sites

Yepp, jeg er interessert. Det er jo ikke langt fra Son en dag jeg er i båten og videre til Rygge. Sender deg en IM.

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...