Bitteliten Startet 5.April.2012 Del på Facebook Startet 5.April.2012 http://www.osloboatshow.no/index.html Første året med ny spennende messe. Jeg har fått info fra NordWest at de viser NordWest 430 Sport Top og Najad 440 cc Mer info her https://www.facebook.com/pages/Oslo-Boat-Show-2012/314981888547391?ref=ts Sitér dette innlegget Link to post
Puffen Svart 5.April.2012 Del på Facebook Svart 5.April.2012 (redigert) Kjempetøft. Får imidertid ikke opp noen utstilleroversikt. Bare nyheter Redigert 5.April.2012 av Puffen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 5.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.April.2012 (redigert) De sier på fb at komplett oversikt kommer snart. Ibiza viser hele rangen sin, Hydrolift viser nyheter og High Performance viser to båter. HR viser 372. Hanse viser 415 Liker godt konseptet! Redigert 5.April.2012 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 5.April.2012 Del på Facebook Svart 5.April.2012 Kul messe men veldig rart at det ikke er utstilleroversikt. Kan det være med hensikt slik at ingen forhånsbestemmer seg for hvor de skal gå og hva de skal se? Sitér dette innlegget Link to post
Puffen Svart 6.April.2012 Del på Facebook Svart 6.April.2012 Kan vel virke som at dette er ei messe som er bestemt nå nylig, og at de jobber på spreng med å få flere utstillere. Om Oslo Båtsenter stiller med et godt utvalg av sine store Svenske, og et OK utvalg av Norske kommer, så skal jeg sterkt få vurdert å få på plass et viktig jobbmøte i Oslo denne fredagen. Sitér dette innlegget Link to post
Schnellfahrer Svart 12.April.2012 Del på Facebook Svart 12.April.2012 Hei! Jeg er med på å arrangere Oslo Boat Show, og det har som nevnt her vært vanskelig å legge ut "endlig" utstillerliste pga tidspresset. Vet at dette er litt uheldig, og nå som vi har 93 båter bekreftet så skal jeg få lagt ut dette på osloboatshow.no asap. I mellomtiden så kan jeg nevne følgende båtmerker/utstillere: Aquador Bavaria motor Benetau Boston Whaler Brenta Campus/Vind Vind Delta Delta Erling Sande Fearless Ferretti Hallberg Rassy Hanse High Performance Hunter Hydrolift J/108 fra Marstrand Yachts Joda Marex Najad Nauticat Nimbus Nor Star Nord Star Nord West NorDan Nordkapp Nort Tech Paragon Princess Riva Salona 38 Sandström Schaefer Seadoo Seaside Solvik Boats Targa Yamarin Zodiac Håper så mangte som mulig av dere tar turen til Tjuvholmen:) mvh Eirik / Oslo Boat Show Sitér dette innlegget Link to post
Puffen Svart 12.April.2012 Del på Facebook Svart 12.April.2012 Ingen Storebro Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 12.April.2012 Del på Facebook Svart 12.April.2012 Imponerende liste! Skal garantert en tur Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 12.April.2012 Del på Facebook Svart 12.April.2012 Ingen Storebro Ingen trawlere heller. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Ribtjenester Svart 12.April.2012 Del på Facebook Svart 12.April.2012 Hvordan blir det og komme sjøveien? Blir det noen tomme brygger der:)? Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Bitteliten Svart 12.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.April.2012 Ken vel ligge på Herbern marina Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 12.April.2012 Del på Facebook Svart 12.April.2012 har jeg tid så tar jeg turen innover Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 12.April.2012 Del på Facebook Svart 12.April.2012 Spennende konsept og kanskje en fremtidig utfordrer til Sjøen for alle? Skal definitivt besøkes . Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 12.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.April.2012 Jeg tror dette blir en meget nyttig utfordrer. Og kanskje blir det enklere og billigere å vise fler og større båter også. Vi skal inn over. Kona er skeptisk til båttur inn. Uten at jeg kan skjønne hvorfor. Sitér dette innlegget Link to post
MT. Svart 13.April.2012 Del på Facebook Svart 13.April.2012 Dette er et kjærkomment tiltak. Jeg har satt av helga. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
Schnellfahrer Svart 13.April.2012 Del på Facebook Svart 13.April.2012 Takk for mange hyggelige kommentarer Vi har invitert flere produsenter av Trawlere, men dessverre så var det ingen som kunne i år. De kommer neste år, og det samme gjør Storebro! Jeg skal også se om vi kan få en avtale med Herbern om gjesteplasser for besøkende med hyggelig pris. Sier i så fall ifra her. mvh Eirik Sitér dette innlegget Link to post
Puffen Svart 13.April.2012 Del på Facebook Svart 13.April.2012 Sånn respons liker vi Skal forsøke å få lagt inn et møte i Oslo, slik at jeg kan slenge innom i forbifarten Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 24.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2012 http://osloboatshow.no/downloads/OsloBoatShow2012map.pdf Sitér dette innlegget Link to post
Schnellfahrer Svart 27.April.2012 Del på Facebook Svart 27.April.2012 Husk å turen til Tjuvholmen i helgen! Nå har vi fått på plass 94 båter på Oslos nyeste og råeste sjønære bydel. Dette blir bra!! Husk å "like" oss på www.facebook.com/osloboatshow og si ifra til venner og bekjente!! Håper å se dere alle sammen:) mvh Eirik / Oslo Boat Show www.osloboatshow.no Sitér dette innlegget Link to post
MT. Svart 27.April.2012 Del på Facebook Svart 27.April.2012 Kommer til Oslo i kveld, og blir til søndag. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
Ribtjenester Svart 27.April.2012 Del på Facebook Svart 27.April.2012 Vi skal inn over. Kona er skeptisk til båttur inn. Uten at jeg kan skjønne hvorfor. He he skjønner hu godt, du har jo nesten ikke fartstid, og med en slik gammel båt som du har da kan jo alt skje:) Du får overbevise henne om at det hender det går bra:) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
KongKing Svart 28.April.2012 Del på Facebook Svart 28.April.2012 Noen som har vært på messa? Jeg tenkte jeg skulle ta turen i dag. Kk Sitér dette innlegget Link to post
Svolværpostei Svart 28.April.2012 Del på Facebook Svart 28.April.2012 (redigert) Var en tur i dag med junior. Fin salgsutstilling med ganske mange båter. Til å være lørdag og fint vær var det ikke spesielt mye folk på kaia og ombord i båtene. Så vi fikk god tid ombord. Jeg fikk også nytt drømmefyll: Targa 44. For en hinsides fantastisk båt! Nord West var også der, og de har også en fantastisk finish, men i Targaen er det samme kvaliteten + en litt ubeskrivelig følelse av å være på et ekte "skip". Sønnen min sa etter at vi hadde vært ombord i 20 minutter: "Vi kjøper denne pappa". I wish. Redigert 28.April.2012 av duffy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 28.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2012 Vi var der i dag. Litt trange brygger, litt rotete tillegging av båter. Men dette blir nok bra etterhvert. Overraskende lite folk på bryggene. Sitér dette innlegget Link to post
Hekkbølgen Svart 28.April.2012 Del på Facebook Svart 28.April.2012 Spørs om det er så mye annet på Tjuvholmen at boatshowet blir litt spist opp?? Men synes det var bra løsning, plassen tatt i betraktning. Nøt solen mens vi tasset rundt og så litt og snakket med utstillerne. Vi var også ombord i Targa 44.. For en båt!! Og utstiller hadde ikke den ovenfra og ned holdningen som enkelte andre utstillere i mange millionersklassen har. Honnør til Thor R Nilsens representant der. Opplevde det samme på Lillestrøm med samme person ombord i Targa 32. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.