Jump to content

Oslo Boat Show 26-29 april

Bitteliten

Recommended Posts

Kan vel virke som at dette er ei messe som er bestemt nå nylig, og at de jobber på spreng med å få flere utstillere. Om Oslo Båtsenter stiller med et godt utvalg av sine store Svenske, og et OK utvalg av Norske kommer, så skal jeg sterkt få vurdert å få på plass et viktig jobbmøte i Oslo denne fredagen. :yesnod:

Hei! Jeg er med på å arrangere Oslo Boat Show, og det har som nevnt her vært vanskelig å legge ut "endlig" utstillerliste pga tidspresset. Vet at dette er litt uheldig, og nå som vi har 93 båter bekreftet så skal jeg få lagt ut dette på osloboatshow.no asap. I mellomtiden så kan jeg nevne følgende båtmerker/utstillere:

Aquador

Bavaria motor

Benetau

Boston Whaler

Brenta

Campus/Vind Vind

Delta

Delta

Erling Sande

Fearless

Ferretti

Hallberg Rassy

Hanse

High Performance

Hunter

Hydrolift

J/108 fra Marstrand Yachts

Joda

Marex

Najad

Nauticat

Nimbus

Nor Star

Nord Star

Nord West

NorDan

Nordkapp

Nort Tech

Paragon

Princess

Riva

Salona 38

Sandström

Schaefer

Seadoo

Seaside

Solvik Boats

Targa

Yamarin

Zodiac

Håper så mangte som mulig av dere tar turen til Tjuvholmen:)

mvh Eirik / Oslo Boat Show

Takk for mange hyggelige kommentarer :cheers_wine:

Vi har invitert flere produsenter av Trawlere, men dessverre så var det ingen som kunne i år. De kommer neste år, og det samme gjør Storebro!

Jeg skal også se om vi kan få en avtale med Herbern om gjesteplasser for besøkende med hyggelig pris. Sier i så fall ifra her.

mvh Eirik

• 2 uker senere...

Husk å turen til Tjuvholmen i helgen! Nå har vi fått på plass 94 båter på Oslos nyeste og råeste sjønære bydel. Dette blir bra!!

Husk å "like" oss på www.facebook.com/osloboatshow og si ifra til venner og bekjente!! Håper å se dere alle sammen:)

mvh Eirik / Oslo Boat Show www.osloboatshow.no

Var en tur i dag med junior. Fin salgsutstilling med ganske mange båter. Til å være lørdag og fint vær var det ikke spesielt mye folk på kaia og ombord i båtene. Så vi fikk god tid ombord.

Jeg fikk også nytt drømmefyll: Targa 44. For en hinsides fantastisk båt! Nord West var også der, og de har også en fantastisk finish, men i Targaen er det samme kvaliteten + en litt ubeskrivelig følelse av å være på et ekte "skip". Sønnen min sa etter at vi hadde vært ombord i 20 minutter: "Vi kjøper denne pappa". I wish.

Redigert av duffy (see edit history)

Spørs om det er så mye annet på Tjuvholmen at boatshowet blir litt spist opp?? Men synes det var bra løsning, plassen tatt i betraktning. Nøt solen mens vi tasset rundt og så litt og snakket med utstillerne. Vi var også ombord i Targa 44.. For en båt!! Og utstiller hadde ikke den ovenfra og ned holdningen som enkelte andre utstillere i mange millionersklassen har. Honnør til Thor R Nilsens representant der. Opplevde det samme på Lillestrøm med samme person ombord i Targa 32.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...