Clueless Startet 6.April.2012 Link til dette innlegget Startet 6.April.2012 Lurer om hvor I Stavanger kan jeg kjøpe olje til QL bp300 på paaske lørdag? Sitér dette innlegget Like all the best things - I'm from Wales Link to post
Haba Svart 6.April.2012 Link til dette innlegget Svart 6.April.2012 (redigert) Tror Jama Marina har åpent noen timer om formiddagen. De har i allefall tidligere år hatt det, verdt å sjekke. Marinaen i Hillevågsvannet er også et alternativ. Redigert 6.April.2012 av Haba (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 6.April.2012 Link til dette innlegget Svart 6.April.2012 På min Sleipner er det vanlig gearolje til påhenger som skal brukes Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 29.April.2013 Link til dette innlegget Svart 29.April.2013 Hei, Noen som vet hvilken type olje som skal på QL baugpropell ? Kjekt med et alterntativ til "Volvo QL baugpropell olje"... Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 29.April.2013 Link til dette innlegget Svart 29.April.2013 Vet ikke noe om den thrusteren, men hverken Vetus eller Sleipner er mer "rocket science" enn at jeg har brukt billigste gearolje for påhenger for eksempel fra Biltema i alle år. Like bra, bare billigere! Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 29.April.2013 Link til dette innlegget Svart 29.April.2013 Enig med Sigurd! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.