8lv Startet 7.April.2012 Del på Facebook Startet 7.April.2012 Noen som vet hvilke sort / levrandør viknes bruker på sine takfeste for tv eller alternativ takfeste som kan vippes opp under tak når tv ikke er i bruk ? Har rota rundt på nett etter sånt men kan ikke finne noe ! :-( Sitér dette innlegget Link to post
8lv Svart 7.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.April.2012 Ingen som her et lite tips ? Sitér dette innlegget Link to post
taunus Svart 7.April.2012 Del på Facebook Svart 7.April.2012 Vogel's Sitér dette innlegget Link to post
8lv Svart 7.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.April.2012 Takk så mye taunus ! Sitér dette innlegget Link to post
Vilma to Svart 9.April.2012 Del på Facebook Svart 9.April.2012 fant du noe på siden til Vogel's ? er ute etter det sammen, men kunne ikke se at de hadde en som kan vippes opp mot taket. Sitér dette innlegget Link to post
8lv Svart 9.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.April.2012 Nei jeg har bla opp og ned men ikke funnet noe der enda ! :-( noen med andre forslag ? Sitér dette innlegget Link to post
Vilma to Svart 10.April.2012 Del på Facebook Svart 10.April.2012 http://www.bundlecity.com/p-1694-pdr-under-cabinet-mount-with-quick-bayonet-release-for-tvs-up-to-20-inches-ucmm50.aspx Sitér dette innlegget Link to post
8lv Svart 10.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.April.2012 Ja men det så ikke dumt ut vilma to ! Takk for link / tips ! :-) Sitér dette innlegget Link to post
8lv Svart 10.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.April.2012 http://www.theplasmacentre.com/wall-brackets/tv-wall-brackets/vivanco-flip-down-tv-mount.html?bp=99 Sitér dette innlegget Link to post
Speedy Svart 10.April.2012 Del på Facebook Svart 10.April.2012 Må bare henge meg på denne tråden jeg også. Har sett litt på de to modellene som det er linket til her men de passer ikke min LED tv på 23". Jeg skulle svært gjerne hatt denne opp i taket i båten min men leter fremdeles etter et stativ som kan passe til mitt behov. Nå har jeg også trålet internet helt til den siste siden men finner ikke noe av det jeg vil ha. Fremdeles noen som har forslag til alternative tv stativ for takmontering i båten? Sitér dette innlegget Link to post
8lv Svart 11.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2012 :-) enig med deg speedy at ingen av disse to traff helt blink med meg heller ! det må jo være perfekt om det skal skrues fast i skuta ! :-) Sitér dette innlegget Link to post
Sjøkua Svart 11.April.2012 Del på Facebook Svart 11.April.2012 Kan dette være noe? KUA Sitér dette innlegget Link to post
Vilma to Svart 11.April.2012 Del på Facebook Svart 11.April.2012 http://www.multicom....36169/p10535435 her er enda en men den er bare opp til 20 " skjerm og 5 kg Sitér dette innlegget Link to post
Speedy Svart 11.April.2012 Del på Facebook Svart 11.April.2012 Vilma to: dette er noe på veien hva jeg ser etter. Kua: Vil gjerne at stativet skal kunne vendes opp mot taket når tvèn ikke skal benyttes. Er det ikke noen her på forumet som har slikt montert i båten allerede da? Står jo ofte produsent navn på slike stativer. Fant et i en båt tidligere men har jo selvfølgelig klart å rote vekk lappen jeg skrev ned navnet på. Vurderer å snakke med Viksund for å høre hvor de kjøper sine evnt kjøpe av de direkte hvis prisen ikke tilsvarer det samme som en ny båt ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Sjøkua Svart 11.April.2012 Del på Facebook Svart 11.April.2012 her er også en. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Malene Svart 12.April.2012 Del på Facebook Svart 12.April.2012 http://www.amazon.co.uk/Vogels-Evolution-EFK-1325-mountable/dp/B000INYMX0 Har dette festet selv, kan vippes opp og svinges. Sitér dette innlegget Link to post
Rångepådl Svart 12.April.2012 Del på Facebook Svart 12.April.2012 Hvorfor ikke skru opp ei ramme på ca 5 cm oppunder taket med ei hengslet luke under. Tv'en skrus direkte i luka. Når luka er åpen kan du se på tv, og når den er lukket er tv'en borte ;-) Har sett dette i en båttype, men husker ikke hvilken. Men det såg vertfall genialt ut Sitér dette innlegget Link to post
Vilma to Svart 19.April.2012 Del på Facebook Svart 19.April.2012 Endelig fant jeg en som passet http://recommendations.ebay.com/Vogels-EFK-1325-UNDER-CABINET-LCD-TV-Mount-10-15/MESMR?_pvtid=380406280181&_trksid=p5466.m263 Sitér dette innlegget Link to post
Johannes Svart 19.April.2012 Del på Facebook Svart 19.April.2012 Den du viser til der Vilma to hadde jeg i min forrige båt. Det ble da montert på en 17" skjerm tror jeg. Styrken i låsen vurderte jeg som såpass svak at jeg ikke tror den ville tåle belastningen fra TVen når TVen var vippet opp under taket og vi gikk i litt sjø. Derfor rigget jeg også til en rem som presset TV mot taket når den var vippet opp. Jeg mener jeg kjøpte min hos Expert, eller var var det Elkjøp??? Sitér dette innlegget Link to post
Rångepådl Svart 20.April.2012 Del på Facebook Svart 20.April.2012 Hvorfor ikke skru opp ei ramme på ca 5 cm oppunder taket med ei hengslet luke under. Tv'en skrus direkte i luka. Når luka er åpen kan du se på tv, og når den er lukket er tv'en borte ;-) Har sett dette i en båttype, men husker ikke hvilken. Men det såg vertfall genialt ut Fant et bilde med hva jeg mente. Tven i ene luka, og avtrekksvifta i den andre luka Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.