Jump to content

Hvilken leverandør bruker viknes på takfeste til tv ?


8lv

Recommended Posts

Må bare henge meg på denne tråden jeg også.

Har sett litt på de to modellene som det er linket til her men de passer ikke min LED tv på 23".

Jeg skulle svært gjerne hatt denne opp i taket i båten min men leter fremdeles etter et stativ som kan passe til mitt behov.

Nå har jeg også trålet internet helt til den siste siden men finner ikke noe av det jeg vil ha.

Fremdeles noen som har forslag til alternative tv stativ for takmontering i båten?

Link to post
Share on other sites

Vilma to: dette er noe på veien hva jeg ser etter.

Kua: Vil gjerne at stativet skal kunne vendes opp mot taket når tvèn ikke skal benyttes.

 

Er det ikke noen her på forumet som har slikt montert i båten allerede da? Står jo ofte produsent navn på slike stativer.

Fant et i en båt tidligere men har jo selvfølgelig klart å rote vekk lappen jeg skrev ned navnet på.

Vurderer å snakke med Viksund for å høre hvor de kjøper sine evnt kjøpe av de direkte hvis prisen ikke tilsvarer det samme som en ny båt ;-)

Link to post
Share on other sites

Hvorfor ikke skru opp ei ramme på ca 5 cm oppunder taket med ei hengslet luke under.

Tv'en skrus direkte i luka. Når luka er åpen kan du se på tv, og når den er lukket er tv'en borte ;-)

 

Har sett dette i en båttype, men husker ikke hvilken. Men det såg vertfall genialt ut

Link to post
Share on other sites

Den du viser til der Vilma to hadde jeg i min forrige båt.

Det ble da montert på en 17" skjerm tror jeg.

 

Styrken i låsen vurderte jeg som såpass svak at jeg ikke tror den ville tåle belastningen fra TVen når TVen var vippet opp under taket og vi gikk i litt sjø.

Derfor rigget jeg også til en rem som presset TV mot taket når den var vippet opp.

 

Jeg mener jeg kjøpte min hos Expert, eller var var det Elkjøp???

Link to post
Share on other sites

Hvorfor ikke skru opp ei ramme på ca 5 cm oppunder taket med ei hengslet luke under.

Tv'en skrus direkte i luka. Når luka er åpen kan du se på tv, og når den er lukket er tv'en borte ;-)

 

Har sett dette i en båttype, men husker ikke hvilken. Men det såg vertfall genialt ut

 

Fant et bilde med hva jeg mente. Tven i ene luka, og avtrekksvifta i den andre luka :thumbsup:

 

v01_d5beb07fe2fcb0a37b273b384a410638_158x210_.jpg

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...