roeren Startet 7.April.2012 Del på Facebook Startet 7.April.2012 De fleste 4-takts 2HK-motorene er vannkjølte, og dette demper jo støyen en del. Men hvor mye støyer de egentlig? Og hvordan er det med Honda-2HK-en; den er jo luftkjølt? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 7.April.2012 Del på Facebook Svart 7.April.2012 (redigert) Jeg har en sånn Honda 2,3. Legg huet på en litt stor gressklipper, gi full gass. Omtrent sånn bråker den. Men du får ikke tatt livetav den sålenge du ikke kjører den for snilt. Om noen vil bytte i en Yamaha 4 hk totakter er jeg klar Redigert 7.April.2012 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
roeren Svart 7.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.April.2012 Interessant! Men jeg må bare innrømme at jeg ikke er helt sikker: Bitteliten, betyr det at du synes den bråker lite, eller at den bråker mye? Jeg har en sånn 2-takts 4HK Yamaha - men hadde i grunnen tenkt å skaffe meg en 2HK-motor i tillegg. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 8.April.2012 Del på Facebook Svart 8.April.2012 Den knatrer og båker som en gressklipper. For meg bråker den mye, og mer enn vannkjølte Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 8.April.2012 Del på Facebook Svart 8.April.2012 (redigert) Har selv en 1995 mariner 4 hk,denne støyer ikke mye,men rister endel siden den er 1 sylindret. Kjenner en som kjøpte seg en slik Honda 2,3hk,er som andre sier her,bråker som en gressklipper. Gå for en 2 sylindret 4takter hvis du skal ha en motor som går pent og rolig. Det ligger masse påhengs snutter på Youtube,der kan det være kjekt å kikke litt hvis man skal ha motor. Edit:se her Link Redigert 8.April.2012 av Lars K (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 9.April.2012 Del på Facebook Svart 9.April.2012 huff.. var jo værre bråkebøtte enn min 5 hk tohatsu fra ca 30-40 år siden !! Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.