Tor Eirik Startet 14.Januar.2005 Link til dette innlegget Startet 14.Januar.2005 Noen som vet hvor jeg kan få tak i luker for innfelling i dekk i en Selco Selsport 15? Det må gå plant med dekk! Skal brukes til inspeksjonsluke/stuerom og bør være noenlunde vanntett.. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 14.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2005 Noen som vet hvor jeg kan få tak i luker for innfelling i dekk i en Selco Selsport 15? Det må gå plant med dekk! Skal brukes til inspeksjonsluke/stuerom og bør være noenlunde vanntett.. <{POST_SNAPBACK}> Mener å ha sett at Vetus har vanntette deksluker i forskjellig størrelse Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Tor Eirik Svart 14.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2005 Njoa... men det er samme typen som de andre jeg har funnet... Tenkte på en plast/glassfiberluker som går plant med dekk som man kan gå på også.. Finner bare opphøyde luker!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.