kentm Startet 8.April.2012 Del på Facebook Startet 8.April.2012 hei. jeg lurtr på hvor jeg får kjøpt deler til Peugeot xd2 trenger bunnpakning og oljefilter. Sitér dette innlegget Link to post
windy26 Svart 8.April.2012 Del på Facebook Svart 8.April.2012 Bertel o steen , eller en peugeot forhandler , motorene satt i 504 og 505 Diesel Kommer du ingen vei der du bor kan du prøve peugeot/ Mercedes personbil hos bertel o steen i Moss ,spør etter øysten Dammen ,han har holdt på med slike deler før i tiden :-) Sitér dette innlegget Link to post
kentm Svart 8.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2012 er det ingen steder på nett man kan få bestil deller til Peugeot XD2 2,3D? Sitér dette innlegget Link to post
kentm Svart 8.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2012 hvordan sletter man det her i fra forumet? Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 9.April.2012 Del på Facebook Svart 9.April.2012 Redigere kan du kun gjøre innen 30min etter du poster. Så dette blir nok stående til evig tid. Sitér dette innlegget Link to post
kentm Svart 9.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.April.2012 er det ingen som har bestilt deler til di motorane her? jeg sliter med og finne en butik som selger deler. er det ingen som kan hjelpe meg? Peugeot XD2 det er den jeg trenger deler til. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 9.April.2012 Del på Facebook Svart 9.April.2012 Mange som selger deler. Men hvem har marinisert den? Disse ble vel solgt både som Vetus, Sabb og Volvo Penta, og forhandlere av disse har i alle fall deler. Men det er greit å vite hva du har, meg bekjent ble disse ikke solgt som Peugeot til båtbruk. Så kurante ting som pakninger ogh oljefilter får du uansett tak i hos en hvilken som helst Peugeot forhandler, evt. Bilxtra, Mekonomen etc. Hvorfor vil du bestille på nett forresten? Det er jo bare snakk om deler for et par hundrelapper, og om du bestiller på nett vil jo bare frakten fordoble prisen? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
kentm Svart 10.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.April.2012 ok. har hørt lit runt og finne pakning til den i dag. så er det bare olje filter i gjen. men burte man og ha et stort filter når den er i båt? Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 14.April.2012 Del på Facebook Svart 14.April.2012 Om du har det gamle filteret er det vel bare å ta det med til en som selger filtere. Sjekk på Esso(Br. Wiig), de har opphørssalg, så om de har filteret kan du spare noen kroner. Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.